עזרה בבקשה -מודאג מאוד מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה -מודאג מאוד מאוד
    יניב
    14/11/2011

    שלום לרופאים ,ראשית כל תודה על עבודת הקודש שאתם עושים כאן .
    ולשאלתי, מצטער מראש על האורך.
    בן 35 בריא בדר"כ .
    לפני כחודש גיליתי בלוטות נפוחות וכואבות בבית השחי דו"צ ,הנחתי לעניין מספר ימים ומשראיתי כי הכאב מחמיר פניתי לרופא משפחה שאבחן כדלקת בבלוטות זיעה ,נתן לי בדיקות דם,שתן ומוקסיויט ל 5 ימים ושלח אותי לדרכי.במקביל החלו כאבי בטן ברום הבטן עם תחושת צריבה גם בעצם בית החזה ,הורגשה הקלה לאחר שימוש באומפרדקס .בדיקות הדם והשתן -תקינות לחלוטין.
    לאחר שימוש של 5 ימים במוקסיויט ירדה מעט הנפיחות בבית השחי והכאב אך הרגשת אי נוחות נמשכת והבלוטות במפשעה נותרו כשהיו.
    פניתי שוב לרופא משפחה שאיתר בלוטות בבית השחי ובמפשעות במישוש ושלח אותי לכירורג +לאולטראסאונד בית שחי,צוואר,מפשעות,בטן עליונה וצילום חזה וממוגרפיה .הכירורג שבדק אותי לא הרגיש בלוטות במישוש ואמר שנמתין לתוצאות ושלח אותי לביצוע גסטרו דרך הפה .
    צילום חזה בוצע פעמיים פעמיים ונמצא תקין ללא בלוטות מוגדלות.
    במקביל בוצע גסטרוסקופיה -תקין נלקחו ביופסיה מהקיבה לאיתור הליקובקטר ,ממתין לתוצאות .
    תוצאות אולטראסאונד- בתי שחי מספר בלוטות מוגדלות דו"צ הגדולה 2.5 ס"מ ,תמונה סונוגרפית רגילה.
    צוואר-נמצאו מספר בלוטות מוגדלות בתחנה 2 ,תמונה סונוגרפית רגילה.
    מפשעות-מספר בלוטות דו"צ הגדולה 2.3 ס"מ ,תמונה סונוגרפית רגילה.
    אני מודד חום 6-7 פעמים ביום ומדי פעם 37.2 בדרכ" 36.6,אין הזעות לילה,ירידה במשקל של 3 ק"ג (אני מייחס זאת לחרדה ) אין אובדן תאיבון ולא מורגשת עייפות או חולשה מוגזמת.ברצוני לציין שלפני כל זה לא חליתי בוירוס או משהו דומה אין פטרייה ברגליים או שריטות .
    נפגשתי עם המטולוג שלא התרגש מבלוטות וציין רק שנמצאה תחושת מלאות במפשעת שלח שוב לבדיקות דם מלאות ושתן כולל שקיעה' ספירה ,וירוסים,Protein Total B ,LDH- הכל תקין .
    א.א.ג לא הרגיש בלוטות במישוש בצוואר .
    אולטראסאונד בטן עליונה תקין כולל טחול,כיבה,כיס מרה כולם במבנה וגודל תקין.
    כבד עם הסננה שומנית לא נראו בלוטות מוגדלות .
    ממוגרפיה תקין לגמרי כולל US בית שחי שבוצע במסגרת הממוגרפיה למרות שבאותו היום בוצע US בבית שחי ונמצאו בלוטות מוגדלות ,בימים האחרונים החלו כאבי גב תחתון וכאבים בצלעות מתחת לחזה דו צדדי מורגשים יותר בלחיצה קלה ,כאבים בבית השחי ובקיר החזה ותחושת אי נוחות .המטולוג שלל ביצוע ביופסיה כיון שלא מורגשות בלוטות במישוש .כירורג טוען שאין צורך בבירור נוסף כיון שהבלוטות בצורה רגילה ללא עדות לפתולוגיה ,ובדיקות הדם תקינות כך שאין כרגע עדות לתהליך דלקתי שהגוף עובר אך עדיין הבלוטות מוגדלות,הבנתי גם שסרטן יכול להיתרחש למרות שכל בדיקות הדם תקינות.מאידך גם אין לי חום או הזעות לילה חולשה ,וגם מבנה הבלוטות כרגע לא מחשיד (סונוגרפית רגילה) שזה מעט מעודד אותי .
    .אני מאוד מוטרד מבוהל חרד ומפוחד ולא יודע למי לפנות ,האם לפי התמונה מדובר בלימפומה או סוג סרטן אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה -מודאג מאוד מאוד - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    14/11/2011

    אם הבלוטות לא תעלמנה תוך שבועיים - יש להמשיך בבירור כולל PET ולשקול ניקור לציטולוגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' מה הסבירות לסרטן

    יניב
    14/11/2011

    לאחר כל הבדיקות שעברתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' מה הסבירות לסרטן - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    14/11/2011

    בשלב זה אין שום עדות אוביקטיבית לסרטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות חוזרות תוצאות

    יניב
    17/11/2011

    שלום פרופ'
    ראשית כל תודה רבה לך על תגובתך.
    אתמול ביצעתי אולטראסאונד חוזר ולהלן התוצאות.
    מפשעות - לא נמצאו בלוטות מוגדלות,מבנה ומרקם בלוטות תקין.בבדיקה קודמת לפני כחודש נמצאו בלוטה מוגדלת בגודל 2.3 ס"מ בעלות מבנה סונוגרפי תקין
    בית שחי -נמצאו בלוטה בצד שמאל 1.3 ס"מ בצד ימין 0.8 מ"מ בעלות מרקם ומבנה תקין ,בדיקה קודמת לפני כחודש נמצאו בלוטות דו צדדי הגדולה 2.2 ס"מ בעלות מרקם ומבנה סונוגרפי תקין.
    בצוואר- לא נמצאו בלוטות מוגדלות,בלוטת התריס תקין ,בלוטות רוק תקין.בבדיקה קודמת נמצאו מס בלוטות בתחנה 2.
    האם תוצאות אלו יכולות להרגיע אותי כיון שהבלוטות קטנו? לדברי המטולוג ,כירורג וא.א.ג. הם גם לא מרגישים בלוטות במישוש .
    במקביל בוצעה בדיקת א.א.ג עם מצלמה דרך האף והפה והבדיקה גם תקינה לגמרי .
    בדיקות הדם תקינות לגמרי כולל LDH ו PROTEIN B ,שקיעת דם,ספירת דם.
    לדברי הכירורג אין צורך בבירור נוסף ..
    כמו כן התחלתי לעלות חזרה במשקל בשבוע האחרון יותר מקלוגרם אחד .
    האם הקטנת הבלוטות יכולות להרגיע ואולי להסביר כי מדובר באיזה וירוס שחלף?
    עד כמה אמינה בדיקת האולטראסאונד ? הרופאה שביצעה את הבדיקה האחרונה אמרה שבמידה ומדובר בבלוטות לימפומה חלילה ניתן לזהות אותן מיד באולטראסאונד ולדבריה היא התאמצה למצוא גם את הממצאים הללו בבדיקה .
    האם אתה ממליץ על בירור נוסף בשלב זה?
    אני יכול להירגע קצת?

    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות חוזרות תוצאות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    17/11/2011

    בהחלט אפשר להירגע אבל לזכור שהחיים סה"כ רוויי סכנות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .

    יניב
    17/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עדיין לא מבין מתשובתך

    יניב
    17/11/2011

    אם אין צורך כרגע בבירור נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו