מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ביופסיה לא תקינה והריוןמישהי26/12/2011
שלום! הנני בת 34 בהריון בשב' 28, לפני כחודשיים עברתי ביופסיה בבלוטת התריס עקב גוש שנמצא עוד לפני הריון מס' חודשים לפני, שהיה בגודלו גבולי 1.2 ס"מ והעדפתי מעקב US, כרגע הגוש הכפיל את גודלו, וב-FNA יצאה תשובה של חשד לנאופלזיה פוליקולרית. ברקע יש השימוטו, ערכי הורמונים תקינים, ללא טיפול תרופתי. שאלתי: האם המצב, אם יש חשד למשהו אונקולוגי, יכול איכשהו להשפיע על מצבי הכללי? או של העובר? כפי שהבנתי זה גדל עוד קצת בחודש אחרון, האם יש גם סיכוי לגרורות? כי על פי הבדיקה הגופנית וה-US ותשובת FNA רופא אאג חושב שאולי גם מדובר בגידול ממאיר. אין אפשרות לנתח כרגע, על פי דבריו כי נכנסתי לשליש ה-3. תודה רבה מראש, וסליחה על אורך ההודעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה לא תקינה והריון - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/12/2011זה לא משפיע על העובר
ניתן להמתין ללידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה לא תקינה והריון
מישהי27/12/2011תודה רבה על תשובתך המהירה, אך עדיין לא ברור לי אם יש השלכות גופניות כלליות עליי ואיך אדע זאת, אם נגיד יש סיכון גדול יותר להתקדמות מהירה יותר של הגידול וסיבוכיו? האם זה לא מסכן את מצבי בצורה כלשהי? תודה רבה מראש ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה לא תקינה והריון - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/12/2011להריון אין השפעה שלילית. עם זאת, ועל מנת להסיר דאגה, מציע מעקב תכוף יותר - הן ע"י מישוש הצוואר והן ע"י בדיקות US תכופות יותר (כגון פעם בחודשיים) - אין לבדיקה זו שום השלכה שלילית על העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה לא תקינה ורהיון
מישהי27/12/2011הבנתי. תודה רבה על המענה המהיר. כל טוב לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

