סרטן בבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן בבטן
    רחלי
    01/02/2012

    שלום רב,

    היה לאבי לפני כ 3 שנים סרטן מעי גס. נותח, קיבל טיפולים והכל היה בסדר. כעבור שנתיים חזר הסרטן והתפשט בבטן, ולכן עבר ניתוח גדול מאוד להוצאת גל הגידולים + שטיפה כימוטרפית. עברה שנה והוא עשה סיטי פט לאחר שהמרקרים היו בעליה ויצא לו בסיטי פט:
    קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה בגוש כ3.8 ס"מ בדואנדום השלישי ובטרייץ. קליטה נמוכה בבלוטות סביבו עד ס"מ. קליטה גבוהה בגוש סיגמואיד קולון ובנודולים, קליטה גבוהה בגוש נוסף על גבי הסיגמואיד קולון עם הסננה בשומן המזוסיגמואידלי הסמוך -1.4 ס"מ, קליטה גבוהה בגוש רקמה רכה ספקולרי כ 1.5 ס"מ בבטן הימנית מאחורי פיתולי מעי דק סמוך לפסואס הימני. קליטה גבוהה בעיבוי רקמה רכה בפריטוניאום סמוך לצלקת הניתוח בגודל 1.8 ס"מ, וקליטה גבוהה בגושים מזנטריאליים עד 1.8 ס"מ.

    שאר האיברים תקינים.

    עד שיהיה לי תור לרופא אני מבקשת לדעת- מה אומר כל זה? ומה הטיפול הנכון לכל זה?

    תודה,

    רחלי הבת המודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן בבטן - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    02/02/2012

    דו"ח הבדיקה מצביע על הישנות המחלה בבטן. הטיפול הסטנדרטי הוא כימותרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו