סרטן אשכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן אשכים
    שי
    18/03/2012

    שלום פרופסור, מתייעץ עימכם בשנית. לפני 12 שנה חליתי בנון סמינומה עם עליית מרקרים
    LDH AFP BHCG. מאז חזרה לנורמל לאחר כימו. היום בן 39 במעקב שנתי BHCG יצא 10 בדיוק. לאחר 5 ימים בדיקה חוזרת יצא 6 בדיוק. לאחר שבוע נוסף יצא 10 בדיוק. הורגלתי בכל השנים הקודמות שיוצא לי פחות מ10 או פחות מ5. האונקולוג כתב בהערכתו שאין עדות למחלה (בוצע גם סונר בטן). בנוסף הנחה אותי לבצע LH-FSH-טוסטסטרון פרי וטוטל. אני נרגע ונלחץ כל פעם מחדש. כתבת לי כאן בעבר שעקב שיצא 6 אין צורך לחשוב בכלל על הישנות המחלה. כך גם כתב האונקולוג בהערכתו (ללא בדיקתי אלא מעבר על המסמכים בפקס).האם BHCG יכול להיות מושפע מתדירות יחסי מין גבוהה או לחילופין עקב חוסר ביחסי מין? יש קשר? עדיין נראה לך שאין קשר למחלה? העלייה חזרה ל 10 מאוד מטרידה אותי.
    תודה לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן אשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן אשכים - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    19/03/2012

    לאלי שלום
    סרטן האשכים מסוג נון-סמינומה חוזר רק בטווח של 3 שנים מאז האבחנה והטיפול. מאחר ועברו 12 שנה מהמחלה, אין לדעתי כל סיכוי שמדובר בהישנות המחלה.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו