האם אני יכול להרגע?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני יכול להרגע?
    א.
    31/03/2012

    שלום בן 48, לא מעשן, בריא בד"כ. משקל תקין. עוסק בספורט באופן קבוע. מזה כחודשיים אני סובל מכאבים וחוסר נוחות ברום הבטן (ממתחת לצלעות ועד מעל הטבור), בעיקר בצד שמאל. הכאבים לעיתים מקרינים לגב (בין השכמות). עברתי את הבירורים הבאים: בדיקות דם (ספירה וכימיה כללית) ושתן תקינות. אולטרסאונד בטן עליונה - ללא ממצאים פתולוגיים. בגסטרוסקופיה גילו איזופגיטיס וגסטריטיס קלה. קיבלתי אומפרדקס 2X20 מ"ג למשך חודש ללא הקלה בכאבים. CT בטן עם שתית יוד והזרקת חומר ניגודי שבוצע לפני שבוע היה תקין לגמרי למעט הגדלה מינורית של הטחול שנבעה כנראה מזיהום ויראלי יומים קודם לבדיקה. אני בחשש גדול מסרטן הלבלב. האם לאור הבדיקות שעברתי אני יכול להרגע? אציין שבחודשים האחרונים אני בלחץ נפשי גדול עקב בן משפחה קרוב שאובחן כסובל ממחלה קשה. בעקבות החרדה איבדתי 7 ק"ג ממשקלי אך החזרתי אותם והיום המשקל והתיאבון תקינים. האם הכאבים יכולים לנבוע מלחץ נפשי ? תודה א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני יכול להרגע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אברהם קוטן
    31/03/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גסטרואנטרולוגיה_מחלות_דרכי_העיכול' id=link]גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו