הישנות סרטן השחלות??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הישנות סרטן השחלות??
    חגית
    24/04/2012

    שלום רב!
    לפני חודשיים עברתי פט סי טי שהיה תקין אם כי ההמתנה מהזרקת חומר הניגוד היתה בסה"כ 25 דקות קצר מידי לעומת מרכזים רפואיים רבים.במקביל הסמן עלה(CA-125).אני סובלת מכאבי בטן בעיקר סביב הטבור ושם יש גם נפיחות מיזערית שאף אחד לא מתיחס אליה.והיום ביצעתי אולטרהסאונד רקמות רכות של דופן הבטן וכך נכתב : " אין לזהות בקע טבורי. מתחת לדופן הבטן מוקדים היפואקוגניים בודדים עד 0.9 ס"מ האם ולא מדובר בהתפשטות פריטונאלית/אומנטלית (בהתחשב בקע אנימסטי ) ". האם זה אומר שיש פיזור חוזר של המחלה בפריטונאום(אומנטום הוצא בניתוח).לפני 4 שנים חליתי בסרטן השחלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הישנות סרטן השחלות??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הישנות סרטן השחלות?? - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    25/04/2012

    בבדיקת PET קשה לזהות ממצאים מתחת לגודל מסוים ולכן בדיקת פט שלילית אינה שוללת באופן חד משמעי הישנות המחלה.
    צריך אולי לנסות לעשות ביופסיה תחת אולטרה סאונד ולנקר את המוקדים אותם רואים בבדיקה.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו