תוצאות סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות סיטי
    ayala
    28/04/2012

    שלום,
    אשמח מאוד לעזרה: אימי עברה לפני כשנה ניתוח להוצאת רחם ושחלות עקב סרטן ברירית הרחם. לאחרונה, נודע לנו שהסרטן חזר לנרתיק עם חשד לגרורות בריאה.
    ברצוני לברר ע"י השוואה של בדיקות סיטי לפני הניתוח ולאחריו האם אכן יש גרורות.
    לפני כשנה נכתב בסיטי: קשרית ראתית תת פלוירלית באספקט הלטראלי של ה- RUL בקוטר 4.5 מ"מ למעקב .
    ובסיטי האחרון אשר נעשה לפני כחודש נכתב: פרנכימת הראות ללא תסניו, קשרית רכה מסוג GGO ב- RUL - ללא שינוי - 10 מ"מ , קשרית יציבה 12 מ"מ ב - RLL . שתי קשריות ב -LLL בסגמנט אפיקוסופריורי 7 מ"מ ו-3 מ"מ. ללא תפליטים פלוירליים.
    האם זה אומר שישנם גרורות בריאות והן גדלו במהלך הזמן?
    האם במצב זה יש אופציה של ניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות סיטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות סיטי - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    30/04/2012

    קשה לענות על שאלה זו מאחר ובתשובת ה CT יש דבר והיפוכו. מצד אחד הסי טי החדש מראה מספר ממצאים לעומת ממצא אחד בבדיקה לפני שנה, ובנוסף לכך הממצא שהיה לפני שנה גדל מ 4.5 מ"מ ל 10 מ"מ. מצד שני הרדיולוג מפענח את הממצאים כ "ללא שינוי".
    האונקולוג המטפל שלך צריך לשבת עם הרדיולוג ולקבל תשובה חד משמעית. באם יש שינוי בין הממצאים לפני שנה לממצאים כיום, צריך לסכם שמדובר בגרורות.
    אין אפשרות לטפל בגרורות מסרטן האנדומטריום באופן כירורגי.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו