סרטן אשכים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן אשכים?
    מייק
    28/05/2012

    שלום. מבקש להתייעץ עימכם בשנית:
    בן 39, לפני 12 שנים חליתי בנון סמינומה כריתת אשך ימין+כימו 3 פעמים BEP, ועליית מרקרים AFPּBHCGּLDH. מאז אין עדות למחלה. השנה במעקב:
    6.3.12 BHCG=10
    11/3/12 BHCG=6
    18/3/12 BHCG=10
    20/3/12 CT חזה בטן ואגן במפ
    29.3.12 CT מוח במפ
    1.4.12 BHCG=9
    9/4/12 BHCG=8
    29/4/12 BHCG=12
    28/5/12 BHCG=15
    בתוך כל זה אונקולג חשד בתת פעילות של האשך אשר לא הוכחה בבדיקת טוסטסטרון.
    AFP+LDH בטווח תקין.
    למעשה האונקולוג אמר לי ב 1.4 להגיע בעוד 3 חודשים עם כל בדיקות המרקרים. מכיוון שאיני עומד במתח, אני מבצע את בדיקות הביניים. כלומר אני מתוכנן להגיע אליו עוד חודש עם מרקרים עדכניים.
    האם העלייה הנצפית מראה על דינמיקה של גידול או ייתכן מצב אחר?
    אם אכן מדובר בגידול, אני מבין שמדובר ב GERM CELL TUMOR, מה סיכווים נגד גידול זה? בתקווה שנתפוס אותו בהתחלה....
    תודה לעזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן אשכים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן אשכים? - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    31/05/2012

    בסיטואציה כזאת יש לבצע מעקב סדיר ע"י בדיקה גופנית, מעקב סמנים, בדיקות דימות (CT כל גופני)
    על פניו נראה נכון לעכשיו שאין עדות למחלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו