סמינומה טיפוסית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סמינומה טיפוסית
    אבי1
    08/06/2012

    שלום פרופסור בן 42 חליתי בסמינומה טיפוסית לפני חודש עברתי כריתת אשך שמאל ,מרקרים תקינים ב-סיטי נימצא קשריות לימפה מעט מוגדלות ברטרופריטונאום משמאל כ-1.5ס'מ וקשריות מוגדלת בשרשרת פמורלית מימין . בדיקה סיטי פט מחדדת שהנגע בלימפה אכן סרטני נכון לעכשיו הוצג לי טיפול קרנתי באנרגיה של 2500 שאלתי האם בשלב זה האם הגישה הטיפולית אכן נכונה ויעילה או שיש טיפולים יותר יעילים או אפילו חדשניים למקרה הפרטי זה ובכלל באיזה גישה טיפולית כדאי לגשת ומהם ההיתרונות והחסרונות של כל טיפול. הבנתי ממקרים של אחרים עם אותו מקרה דומה שבגישה ההקרנתית הם פיתחו אחרי 20 שנה גידולים משניים בעקבות ההקרנות בעבר. לתשובתך המסודרת והמנומקת אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סמינומה טיפוסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמינומה טיפוסית - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    10/06/2012

    שלום הטיפול הסטנדרטי הוא קרינה, הסיכון לממאירות מושרית קרינה הינו מינימלי
    סמינומה מגיבה לכימותרפיה, אך נותנים במצב בו קיימותמ בלוטות מרובות וגדולות. לא נהוג לתת כאשר המחלה איננה "גדולה"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו