תופעות לוואי לאחר הקרנות וכימותרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי לאחר הקרנות וכימותרפיה
    ברלי
    25/06/2012

    שלום,
    אבי שאובחן כחולה בסרטן שלפוחית השתן, טופל בקרינה + כימותרפיה (ציספלטין) במשך 7 שבועות- כימותרפיה פעם בשבוע וקרינה 5 פעמים בשבוע.
    הוא סיים הטיפולים לפני 4 שבועות, מאז סובל מכאבים וצריבה חזקה, דימומים, צורך בהטלת שתן כל כמה דקות ובצקות ברגליים. הוא סובל מאוד, ולא מצליח לישון יותר מכמה דקות ברצף. הזמן עובר ואין כל שיפור.
    לפני כשבוע ביקר אצל האונקולוג בבית חולים, אך הוא לא נתן לו כל תרופה.
    האם יש משהו שיכול להקל עליו (הוא ניסה את כל משככי הכאבים, אך כלום לא עוזר), מה ניתן לעשות? האם זה שכיח ואמור לעבור תוך זמן כולשהו? אודה לתשובתך בהקדם, אנחנו באמת חסרי אונים.
    בבדיקה משבוע שעבר נשללה דלקת בשתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי לאחר הקרנות וכימותרפיה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    25/06/2012

    לפי התאור מדובר בתגובה בשלפוחית השתן לטיפול בהקרנות.
    קרוב לוודאי שתופעות אלה יחלפו בחלקן או במלואן בשבועות הבאים.
    עד אז ניתן לנסות להקל בעזרת טיפול בכדורי סדורל.
    כמו כן צריך לבקש מהרופא המטפל לרשום כדורים או מדבקות נגד כאבים במינון כזה שינטרל את הכאבים האלה.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו