מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשיי נשימה לאחר כימוטרפיהדוד01/07/2012
אני 9 שנים לאחר טיפול כימו לסרטן מסוג הודגקין ולאחר הטיפולים החלה אצלי תופעה של קשיי נשימה והרגשה של חוסר חמצן בעיקר בקיץ כשייבש במשך השנים התופעה רק מתחזקת וגם בחורף אני ממש סובל עד כדי כך שישנתי בלילות הקפואים של ירושלים עם חלון פתוח.לאחר שחקרתי את הדבר הוברר לי כי בגרמניה ואוסטריה מכירים בתופעה כבר משנת 1980 ומסבירים אותה בקושי כניסת חמצן לתוך התאים והרקמות בצורה סדירה עקב הכימו והיא קורה רק לחלק מסוים מן המטופלים. את הבעיות שהדבר הזה גורם מיותר לפרט אבל אפשר להסביר בקצרה מכשיר שפועל על בטרייה שנשאר בה 25% חשמל. בתקופה האחרונה התחיל לדבר על קשיי הנשימה פרו' רפי קראסו מערוץ 10 לאחר שהרבה התלוננו על התופעה. והסביר את הדבר שהכימו כנראה פוגע בתאים העדינים בריאות והוא ממליץ על טיפול בתא חמצן בלחץ (טיפול בלחץ חמצן גבוה) כדי להשיב אותם לפעילות תקינה. יש לציין שהרופאים בגרמניה/אוסט מסכימים שטיפול בתא לחץ עוזר אם כי יש להם טיפול שהוכיח את עצמו כיותר מועיל. שאלתי היא. כיצד אפשר לקבל המלצה לטיפול בתא לחץ הרי אני לא יכול לבוא לאסף הרופא ולספר להם סיפורים על טיפולים שרופאי סרטן בארץ עדיין לא שמעו במיוחד שרופאי ריאה לא יכולים לבדוק את רמת הכניסה של החמצן לתאים. ויש לציין שיש מכשירים כאלה בגרמניה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי נשימה לאחר כימוטרפיה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר02/07/2012אני מציע לך לפנות לרופאים שלך באסף הרופא.
1. כדי לנסות לברר בבדיקות רפואיות את מהות והרקע לבעיות הנשימה
2. אני בטוח כי אם זה יראה להם הגיוני הם יפנו אותך לטיפול בתא לחץ (שנים רבות היה תא לחץ באסף הרופא)
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

