קשיי נשימה לאחר כימוטרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי נשימה לאחר כימוטרפיה
    דוד
    01/07/2012

    אני 9 שנים לאחר טיפול כימו לסרטן מסוג הודגקין ולאחר הטיפולים החלה אצלי תופעה של קשיי נשימה והרגשה של חוסר חמצן בעיקר בקיץ כשייבש במשך השנים התופעה רק מתחזקת וגם בחורף אני ממש סובל עד כדי כך שישנתי בלילות הקפואים של ירושלים עם חלון פתוח.לאחר שחקרתי את הדבר הוברר לי כי בגרמניה ואוסטריה מכירים בתופעה כבר משנת 1980 ומסבירים אותה בקושי כניסת חמצן לתוך התאים והרקמות בצורה סדירה עקב הכימו והיא קורה רק לחלק מסוים מן המטופלים. את הבעיות שהדבר הזה גורם מיותר לפרט אבל אפשר להסביר בקצרה מכשיר שפועל על בטרייה שנשאר בה 25% חשמל. בתקופה האחרונה התחיל לדבר על קשיי הנשימה פרו' רפי קראסו מערוץ 10 לאחר שהרבה התלוננו על התופעה. והסביר את הדבר שהכימו כנראה פוגע בתאים העדינים בריאות והוא ממליץ על טיפול בתא חמצן בלחץ (טיפול בלחץ חמצן גבוה) כדי להשיב אותם לפעילות תקינה. יש לציין שהרופאים בגרמניה/אוסט מסכימים שטיפול בתא לחץ עוזר אם כי יש להם טיפול שהוכיח את עצמו כיותר מועיל. שאלתי היא. כיצד אפשר לקבל המלצה לטיפול בתא לחץ הרי אני לא יכול לבוא לאסף הרופא ולספר להם סיפורים על טיפולים שרופאי סרטן בארץ עדיין לא שמעו במיוחד שרופאי ריאה לא יכולים לבדוק את רמת הכניסה של החמצן לתאים. ויש לציין שיש מכשירים כאלה בגרמניה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי נשימה לאחר כימוטרפיה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    02/07/2012

    אני מציע לך לפנות לרופאים שלך באסף הרופא.
    1. כדי לנסות לברר בבדיקות רפואיות את מהות והרקע לבעיות הנשימה
    2. אני בטוח כי אם זה יראה להם הגיוני הם יפנו אותך לטיפול בתא לחץ (שנים רבות היה תא לחץ באסף הרופא)
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו