מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עליית מרקריםאורלי30/08/2012
שלום רב,
אבי בן 69 עבר בעברו כריתה תת שלמה של המעי הגס, וגרורה אחת עברה לכבד. לפני 3 שנים כרתו חצי אונה והמצב התייצב יפה במרקרים.
הוא עובר כבר שנתיים טיפולים ביולוגיים בווקטיביקס.
לעיתים חצי מה במקום מנה שלמה.
מרקרים בדצמבר היו :
CEA 6
CA 19-9 20
בחודש מאי השנה
CEA 13
CA 19-9 34
חודש שעבר
CEA 38
CA 19-9 64
קיבל תשובה לפני שבוע בפט סיטי הכל נקי. איך ייתכן הדבר?
נאמר לנו שיש תנודות של מרקרים כל הזמן אז עשינו שוב אתמול מרקרים והביאו תשובה דחופה שירדו המרקרים ב-5 כל סמן. האם יש דברים שגורמים לתנודות כאלה במרקרים על אף שפט תקין?
כמו כן טכנאי פט אמר לנו שלעיתים המכשיר אינו מזהה עד 5 ס"מ או מ"מ אינני יודעת בדיוק את המקום הנגוע. זה נכון? היו תקדימים בעבר?
אשמח לעזרתכם מאוד. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליית מרקרים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן31/08/2012הענליה בסמנים חשודה להישנות ממאירות אלא שבדיקת ה-PET אכן לא מזהה תהליכים שקוטרם קטן מ-1/2 ס"מ
יש להמשיך ולעקוב ע"י סמנים ובדיקוחת PET (כל כ-6 חודשים) ובמידה ויש ממצאים ב-PET להחליט על סוג הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPET
אורלי01/09/2012ראשית אודה לך פרופ' על היענותך המהירה על מצבו של אבי.
כתבת שיש לבצע פט סיטי אחת ל6 חודשים. הייתכן שאחת לחודש שמבקשים ממנו זה נורמלי? הוא עבר כבר פעמיים פט סיטי בהפרש של חודש וחצי !!!!!
זה לא מוגזם? יש קרינה בפט סיטי?
כמובן המהות של ההפרש הוא עקב מרקרים גבוהים , הבעייה היא שעכשיו זה פעם שלישית פט סיטי שוב בהפרש של חודש וחצי מהפעם האחרונה. אני אישית לא שמעתי פט סיטי 3 פעמים ב3 חודשים. אשמח לחוות דעתך בנושא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להכוונה
אורלי02/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה בבקשה
אורלי04/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולם נענו ואני לא
אורלי07/09/2012אשמח לתשובה בבקשה. זה ממש חשוב לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPET - תגובה
פרופ` אברהם קוטן07/09/2012אין הצדקה לבצע PET-CT כל חודשיים, יש לחכות כחצי שנה בין הבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

