חוות דעת נוספת וקבלת אינפורמציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת נוספת וקבלת אינפורמציה
    הגר
    22/09/2012

    שלום רב. מצ"ב סריקה של pet-ct שעברה אימי.
    ביום חמישי היינו עם התוצאות אצל פרופסור קליין בבית חולים מאיר (אימי במעקב בד"כ אצל ד"ר נוסבוים, אולם היא יצאה לחופשה).
    לאחר מפגש עם פרופסור קליין שלולא היינו בסיטואציה כה קשה הייתי יכולה לחשוב שמדובר ב"עבודה בעיניים" של תוכנית מצלמה נסתרת (אף פעם לא נתקלתי ברופא כה גס רוח ובעיקר- הוא בקושי עיין בתוצאות ואנחנו היינו צריכים כל הזמן להסב את תשומת ליבו שיש סרטן במקומות נוספים חוץ מהריאות- הוא בהתחלה התייחס רק לריאות, אבל אחר כך שידע שהסרטן התפשט לעוד מקומות לא שינה את אופן הטיפול).
    אמא שלי חלתה לפני כ-18 שנה בסרטן השד. הגוש הוצא מקומית והיא קיבלה הקרנות וכימותרפיה קלה. לפני כחמש שנים שוב נמצא גוש בשד והפעם היא עברה כריתה מלאה. הפעם דווקא הממוגרפיה יצאה תקינה. פרופסור קליין לא התייחס בכלל להיסטוריה הרפואית של אמא.
    אימי קיבלה המלצה על תרופה בשם פרמה- כדור אחד ביום ושני כדורים של בונפוס.
    היחס שקיבלנו היה כאילו באנו עם אבחנה של שפעת והתרופה- אקמול.
    אני מבינה שהמצב מאוד קשה, אבל הייתי שמחה להיות משוכנעת שזהו אכן הטיפול המומלץ. האם יש טעם לגשת לחוות דעת נוספת או שעלי להיות רגועה שזהו אכן הטיפול הנכון.
    פרופסור קליין אמר לנסות את הכדורים במשך 3 חודשים ואז לראות אם יש שיפור. לדבריו ואני מצטטת- "לא כדאי לך שאני אפוצץ אותך בכימותרפיה זה יהיה לך מאוד לא נעים"
    אשמח לשמוע דעה נוספת. תודה, הגר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פר' קליין אולי לא דיפלומט אבל העניק

    אורה
    23/09/2012

    לי את הטיפול הטוב ביותר במצבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת נוספת וקבלת אינפורמציה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    23/09/2012

    הטיפול המומלץ בהישנות סרטן שד, במידה והקולטנים ההורמוניים לאסטרוגן ו/או לפרוגסטרון חיוביים, הוא ע"י תכשיר הורמוני כגון פמרה, עם סיכוי גבוה לתסוגה של המחלה.
    לכן, מבלי להיכנס לסגנון הדיבור, ההמלצה הרפואית הייתה עדכנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו