סרטן שד ושיחזורו בניתוח אחד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שד ושיחזורו בניתוח אחד
    טובה
    26/09/2012

    קבלתי את ההודעה שיש לי סרטן שד. אני עדיין המומה ומבולבלת אבל התחלתי לבדוק גם באינט'. יש לי הסתידויות ובתוכן רואים נקודות... עשיתי ממוטומיה, בפגישה הראשונה הכירורג הציע כריתה מלאה והסביר לי על הכריתה החלקי. גם הרופאה שהסבירה לי לפני הממוטומיה וגם הכירורג אמרו לי שזה ממש בהתחלה ושאבריא מזה. אבל גודל האזור של ההסתידויות עם הנקודות הנגעות הוא 8.5 ס"מ לי זה נראה גדול ולא בהתחלה, לא ברור לי. עוד דבר שהסביר לי הכירורג שב-20% של החומר שהוצא רואים שהגידול הוא בתוך צינורית החלב ולא פרץ מהן אבל רק אחרי הניתוח ידעו האם ב-80% הנותרות זה אותו דבר או שפרצו מעבר לצינוריות, והבנתי שזה רע יותר. יש לי המון...שאלות אבל השאלה הראשונית שלי האם אוכל לערוך ניחות שיחזור מיד תוך כדי הניתוח? עם "חומר" מהבן, שיש לי שם מספיק. ויש לי גם חזה גדול. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד ושיחזורו בניתוח אחד - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/09/2012

    תשובות מהימנות ניתן לתת רק בהסתמך על בדיקה יידנית, הסתכלות על הצילומים ועיון בדו"ח הפתולוגי, ועל כן קשה ליעץ באופן ספציפי ב"שלט רחוק" באינטרנט.
    בכל מקרה- ניתן לבצע שחזור מיידי
    שלב המחלה והפרוגנוזה נקבעים על פי המרכיב החודרני בבדיקה הפתולוגית, ולא על פי המרכיב הבלתי חודרני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו