גרורה בודדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרורה בודדת
    אורלי
    09/10/2012

    שלום רב,
    .

    אבי בן 68 לפני 6 שנים עבר כריתה תת שלמה של המעי הגס וקיבל לפני 3 שנים גרורה בכבד, עבר כבר 6 ניתוחים כולל צריבה מקומית בכבד.

    פט סיטי מלפני חצי שנה היה נקי ללא גרורות .

    פט סיטי לפני שבועיים קיבלנו תשובה היום שיש גרורה , ככל הנראה לא ראו אותה שהייתה קטנה מלפני כן.

    רשום בתשובה:
    קליטה פתולוגית חדשה באיזור ההשקה באגן, חשד להישנות מקומית.
    בהשוואה לבדיקה קודמת ב9.5 אין לראות קליטה פתולוגית.
    בטן ואגן קליטה פתולוגית חדשה בממצא היפודנסי באיזור סיכות ניתוחיות .
    באספקט מידיאלי עליון של הכבד.

    קליטה פתולוגית חדשה בממצא היפודנסי בכבד כמפורט - גרורה.


    קיבל טיפול ביולוגי וקטיביקס חצי מנה לאחר כשלון באווסטין וכימותרפיה.

    מה השלב הבא שצריך להיות? האם כדאי לתת מנה שלמה של וקטיביקס או ששוב קרוב לוודאי שנישלח לניתוח להסרת הגרורה?

    אשמח מאוד להכוונתכם. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרורה בודדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורה בודדת - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    11/10/2012

    קשה לתת יעוץ במקרה שכזה ב"שלט רחוק" אבל נראה לי שיש מקום להתערבות כירורגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו