טיפול משלים לסרטן שד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול משלים לסרטן שד
    ליאור בר
    15/10/2012

    דר ברנר שלום!
    חליתי בסרטן שד , עברתי ניתוח כריתה והוצאת בלוטות (9 נגועות) התחלתי טיפולי AC ואמשיך בטקסול והרצפטין והקרנות.
    כשנודע לי על המחלה שיניתי את תזונתי לטבעונית והורדתי גם סוכר וקמח לבן.
    בנוסף החלטתי להעשיר את גופי בתוספים אנטיאוקסידנטים כגון עשב חיטה שמו גרעיני רימונים. וכן לאחר קריאה של ספרך התחלתי לקחת ויטמינים : C במינון 2000 E 400 D 2000 וקומפלקס B.
    לאחרונה הלכתי לרופא אונקולוג שמשלב רפואה משלימה והוא טען שהויטמינים שאני לוקחת - ביחוד E ו C יכולים לפגום ביעילות הכימותרפיה שאני מקבלת בשל פעילות אנטיאוקסיידנטית.
    שאלתי : האם כך?? ואם כן האם מומלץ לא להשתמש בשמן גרעיני רימונים ומיץ עשב חיטה עד לסיום הטיפולים????

    שאלה נוספת: יש לי פצעים בפה. בפניה קודמת שלי בפורום המלצת בין השאר לצרוך גלוטמין אבל בספרך התיחסת לחומר זה כאל "חרב פיפיות" שיכולה לפגוע בטיפול.
    האם במהלך השנים שעברו מאז כתיבת הספר נערכו מחקרים בנושא ששינו את דעתך וכעת אתה יודע כי גלוטמין לא יפגע ביעילות הכימו?

    תודה רבה
    ליאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול משלים לסרטן שד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא זכיתי לתשובה להודעתי הקודמת?

    ליאור בר
    24/10/2012

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול משלים לסרטן שד - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    25/10/2012

    1. אין עדויות במחקרים שויטמינים ו/או אנטיאוקסידנטים אחרים פוגעים ביעילות של כימותרפיה
    2. לעומת זאת קיימים מחקרים רבים שאותם ויטמינים ו/או אנטיאוקסידנטים מונעים את נזקי הכימותרפיה וההקרנות באברים שונים ואת תופעות הלוואי שלהם.
    3. מאחר ואת מקבלת אדריאמיצין, ממליץ למניעת נזקים בלב מתרופה זו להשתמש בקו-קיו-10 במינון גבוה, ובויטמינים שאת כבר משתמשת C, E
    לפצעים בפה ניתן לגרגר ויטמין E נוזלי (שמן נבט חיטה), טיפול ב ESSIAC מונע פצעים בפה מ 5FU, טיפות הומיאופטיות בשם טראומהיל,
    4.גלוטמין כפי שכתבת זו חרב פיפיות, אך גם בספרי מצוין כי כאשר יש פצעים בפה ניתן להשתמש בחומר זה
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו