חיפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיפה
    טניה
    20/10/2012

    שלום רב, אני בת 56. מחזור אחרון לפני כ-5.5 שנים. בסוף חודש יולי 2012 עברתי ניתוח למפקטומיה בגידול תלוי-הורמונים בקוטר 2 ס"מ בשד שמאל . באופסיה לפני ניתוח היה : HER2/neu 2-3 . ER-100%, PR-100%, KI-40-45%. אחרי ניתוח 3 בלוטות זקיף שליליות ושוליים נקיים. HUR2 שלילי, ER חיובי ו-PR שלילי. KI 5-7%. עדיין אין לי תשובה של אונקוטייפ (בגלל הטעות של מזכירה, שלא ידעה כצד שולחים בקשות..) ב-18.10 האונקולוג שלי המליץ לי להתחיל לטול את טמוקסיפן, כי הודיעו לו, שסוף סוף החומרי נשלח לארצות הברית לבדיקת אונקוטייפ. כמו כן עשיתי סימולציה קרונות, וקבעו לי תור לקרנות רק לאמצע חודש נובמבר (33 פעמים). והד"ר אונקולוג אמר לי שאם לא ילך לי את הםמוקסיפן יחד עם קרנות , אהפסיק לטול אותו ואמשיך אחרי קרנות. אבל יש לי הרבה חששות: האם ניתן לקבל טמוקסיפן יחד עם קרנות? או עדיף אחרי טיפול בקרנות להתחיל לטול אותו? היום עברו כבר כמעת 3 חודשים אחרי ניתוחי, ואני עדיין לא התחלתי הטיפול במחלה שלי...תודה מראש.
    טניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    28/10/2012

    אפשר לקבל טמוקסיפן יחד עם הקרנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו