מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן ערמונית וכיס השתןרחל ר22/10/2012
אבי בן 86,בתחילת יולי השנה נמצא ממצא מדמם בצואר כיס השתן, בבדיקת ציטוסקופיה עבר turp/bt,צואר פתוח,בלשכה משמאל שארית רקמה חשודה נכרתה ואתה רקמת ערמונית,בפתולוגיה scc של הערמונית עם קטעי דיספלזיה דרגה גבוהה,בהדגמה אנטגרדית דו"צ הראה מעצור מוחלט משמאל בשופכן דיסטלי ,מימין מעבר זרזיפי, כן נצפה הידרונפרוזיס יותר משמאל עם שופכן מפותל שמאלי היות והיתה עלית קריאטינין עד 8 הוכנס נפרוסטום לשמאל ובשל המשך עלית קריאטנין הוכנס גם לימין,עבר מיפוי כליות,ומיפוי עצמות ואין גרורות,נשלח להקרנות - 15 טיפולים,סיים הקרנות וקבעו לו תור לאונקולוג לעוד חודש וחצי בינתיים מסתובב עם נפרוסטומים בשני הצדדים כבר ארבעה חודשים,גבו הרוס לחלוטין מכאבים ,מתקשה לישון בגלל הלחץ של הנפרוסטומים, ורק מייחל שיורידו לו אותם,לציין שיש לו לחץ לשתן וכשמתפנה יש לו זרימת שתן מאבר המין ,שאלתי האם יש טעם לחזור לאורולוגיה כבר עכשו כדי לבדוק מה השפיעה הקרינה ואם אפשר לשחרר אותו מהנפרוסטומים או לפחות מהימני שהיה פחות חסום מלכתחילה,האם מותר לעשות לו בדיקות וצילומים הקשורים למקום הגידול .
אודה לתשובה מהירה רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ערמונית וכיס השתן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/10/2012ניתן לעבור בדיקה אצל האורולוג ולראות האם המעברים נפתחו ואז ניתן להוציא את הנפרוסטום
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן ערמונית וכיס שתן-הבהרה
רחל26/10/2012לדר" ברנר שלום
לשאלתי מ22/10 ובהמשך לתשובתך מ25/10 ,האם ניתן לבצע טיפולים או צילומים סמוך לסיום ההקרנה היות והמקום עדיין רגיש וכפי שהוסבר לי ברדיותרפיה קיימת מעין כויה במקום ,או שעלינו לחכות תקופה מסוימת ואם כן כמה זמן,
רחל ר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

