מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גידול במוחאושר31/10/2012
שלום, לאבי התגלה לפני כשנתיים גידול במוח בצד שמאל ,הוא בן 50
ולפני כשבועיים עבר ניתוח להסרתו, בתשובות שקיבלנו מהביופסיה התברר לנו שהגידול הוא מסוג אסטרוציטומה אנאפלסטי דרגה 3 בצד השמאלי של המוח.
היום לאחר שבועיים אנו נפגשים עם אונקולוג לקביעת טיפול בהקרנות.
נאמר לנו שצריך לעבור את הטיפול במשך שישה שבועות כל יום 7 דקות.
רציתי לשאול מספר שאלות:
1) האם ההקרנות אמורות להעלים את הגידול באופן מוחלט?
2) האם קיים סיכוי שהסרטן ישוב?
3) האם הההקרנות מעלימות את הגרורות חס וחלילה שנשלחו ( אם נשלחו)?
4)קראתי בפורום על סוג הסרטן הזה גם כן והייתה שאלה שדיברה על אורך חיים.. שבין 3-5 שנים וש30-40% חיים חמש שנים בהתאם לגיל ולהכל...
לא הבנתי את הכוונה? האם זה אומר שבעוד חמש שנים קיים סיכוי שאבי לא יהיה?
אודה מכל הלב לתשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול במוח - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/11/2012הטיפול הקרינתי משלחם את הנתיוח - משמיד תאים ממאירים שנותרו במיטת הכריתה או שארית גידול שלא נכרתה. גידול זה לא שולח גרורות מרוחקות, הוא נוטה לחזור מקומית במוח. אם מנתחים ומקרינים - כ-30-40 אחוזים מבין החולים המנותחים ישרדו 5 שנים.
הסיכוי לשרכוד טוב יותר בחולים צעירים, כאשר הכריתה היתה שלמה, כאשר מצבו התפקודי של החולה לאחר הניתוח טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה להאמין
אושר01/11/2012האם אף חולה שחולה בסוג הספציפי הזה לא שורד אחרי חמש שנים?
זה משהו וודאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נעלם
אושר01/11/2012הרי משמידים את הסרטן לחלוטין עם הניתוח+ ההקרנות, למה זה ככה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נעלם - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/11/2012כי במרבית המקרים נותרים תאים (סדר גודל של עשרות אלפים, שאינם ניתנים לזיהוי בשום בדיקת הדמיה) וכתוצאה מכך מתפתחת הישנות של הגידול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה להאמין - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/11/2012לא הבנת את הנכתב: 30-40% שורדים 5 שנים, קרי, כשליש מהחולים הינם בחיים אחרי 5 שנים וחלקם עשוי לדשרוד גם 10 שנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!!
אושר01/11/2012אני מודה לך מאוד..באמת לא הבנתי את הכתוב והרגעת אותי לחלוטין...!
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין השנים
זיו07/11/2012האחוזים שדיברתם עליהם וכמובן השנים- על איזו דרגה של מרקל מדובר?
שאלתי לפני מספר רגעים על יעילות הכימו. ממה שקראתי, הקרנות יעילות אבל כימו נמצא שלא יעיל. נכון?
במידה וכך, אז למה בכלל לעשות כימו?
ושאלה חשובה אחרת שקשורה- במידה והטיפולים המקובלים לא יעילים, למה האונקולוגים נשארים אטומים לטיפולים אחרים, בתהליכי ניסיון או טיפולים משלימים כאלה ואחרים בשביל לשפר את האחוזים?
למה הנוקשות והסגירות הזו של האונקולוגים? באמת שואל מרצון להבין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

