סרטן המעי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן המעי
    משה
    08/12/2012

    שלום פרופסור
    בעבר שאלתי בנושא ,בקיצור ניתוח לפני שנה במעי הגס בניתוח הוציאו 2 בלוטות
    נגועות מתוך 24 .
    הוחלט על פרוטוקול של 8 טיפולים,אוקסלופלטין וקסלודה ,תוך כדי הטיפולים PET CT

    שמראה על בלוטות בבטן אמצעית.בשני הטיפולים האחרונים [7 ו8 ] מוסיפים אבסטין
    ובגמר הטיפול מנוחה של חודשיים ו PET CT נוסף,שמראה בלוטות בבטן אמצעית
    ועליונה,כשחלק מהבלוטות הישנות נעלמות.

    מחליטים על יציאה למנוחה של 3 חודשים,כשבתום התקופה עושים FNA .
    תשובת FNA יכול להתאים ללימפומה.
    לפני שבועיים שוב PET CT והתשובה אומרת כך: קליטות פתולוגויות בבלוטות לימפה
    במזנטריום ופארא אורטלי משני הצדדים חלקן בולט מעט יותר וחלקם ללא שינוי,
    ולאור בדיקת הFNA מתאים ללימפומה אך לא ניתן לשלול בוודאות גרורות.

    אבקש התיחסותך וכן מה אתה חושב על ההמשך
    תודה וחג אורים שמח משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן המעי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    11/12/2012

    לא ברור האם הבלוטות מקורן בממאירות מסוג לימפומה או בגרורות של סרטן מעי גס.
    הטיפול בלימפומה הוא ע"י כימותרפיה מסוג אחר, ולפני כן יש להשלים הבירור ע"י בדיקות נוספות, כגון לשד עצם, אולי ביופסיה של ממש ולא FNA בלבד, על מנת לאפיין את סוג הלימפומה ולתת הטיפול האופטימלי בהתאם לתת הסוג הספציפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו