סרטן פי הטבעת סימולציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן פי הטבעת סימולציה
    גיני
    05/03/2013

    שלום רב,עקב סרטן פי הטבעת גידול עור S CC .עשיתי פט סיטי גידול 0.6. עד 1.4
    השבוע עשיתי סימולציה .שאלותי כמה זמן לוקח לתכנן סימולציה בפי הטבעת .כמו כן ראיתי שהרופא כתב בסימולציה שאין גרורות.מה שכן עשו לי 3 קעקועים באגן. שאלה שניה האונקולוג אמר לי שהטיפול יכלול כימוטרפיה חלשה וקרינה בחמישה ימים ראשונים עם אישפוז.לאחר מכן כל יום קרינה במשך חודש ושבוע אחרון כימוטרפיה וקרינה.כמו כן 80 אחוז שזה יתרפא . כיצד יודעים את אחוזי הריפוי.שנית הרופא היה מרוצה מבדיקות הדם הברזל גבוה מדי וזה טוב.האם זה אומר שיהיה לי יותר קל. כמו כן נאמר לי שסטומה עושים רק עם זה למעלה. למה הכוונה. שנית האם אחרי שבועים שלושה ידעו עם הקרינה והכימו עזרו לפי סיטי או לפי בדיקה ידנית
    תודה כמו כן אני רוצה לצבוע את השיער בצבע טבעי ללא אמוניה האם אפשרי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן פי הטבעת סימולציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן פי הטבעת סימולציה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    05/03/2013

    תשובות
    1.מספר ימים
    2. אחוזי הריפוי ידועים ממחקרים קליניים על מספר רב של חולים.
    3.הגידול שלך הוא בעור של פי הטבעת. ניתן לריפוי עם קרינה וכימו וללא ניתוח
    בגידולים של הרקטום עצמו שהוא חלק ממערכת העיכול, הניתוח לעיתים מחייב יצירת סטומה
    4. רק לאחר מספר חודשים ניתן להעריך את יעילות הטיפול
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו