סרטן המעי הגס והמשך טיפול.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן המעי הגס והמשך טיפול.
    יהודית שבתאי
    05/05/2013

    אימי, אשה בת 86, עברה לפני חצי שנה קריתת חלק מהמעי עקב הסרטן.
    היא נמצאת במעקב כעת דורשים ממני לעבור בדיקת קולונוסקופיה שוב. עלי לציין שאנחנו גרות בפריפריה וכל נסיעה כזאת כרוכה מצידה בכוחות שאין לה.
    מה שאני שואלת בעצם, האם זה הכרחי
    ?.האם לא ניתן לעשות לה בדיקה אחרת שיכולה לתת אינדיקציה למצבה?
    ונניח שיתגלה שהסרטן חזר, ינתחו אותה שוב בגילה ובמצבה? (יש לה עוד מחלות רבות
    ).מודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס והמשך טיפול. - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    05/05/2013

    בעיקרון - קולונוסקופיה היא חלק מהבדיקות הסטנדרטיות במעקב שלאחר כריתת סרטן מעי גס, ואם מגלים הישנות מקומית - ניתן לנתח שוב. קולונוסקופיה זמינה בכל במרפאות ובתי החולים בארץ כןלל בפריפריה.
    אם מצבה של אימך ירוד מאד - אפשר לשקול אי ביצוע הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו