טיפול עקב הצטברות נוזלים בבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול עקב הצטברות נוזלים בבטן
    חיים
    29/08/2013

    שלום. לאשתי יש פיזור גרורתי בבטן והיא בשלב סידרת טיפולים אקסיליפלטין + אווסטין ) ונשאר לה עוד טיפול אחד . לאחרונה הבטן של אשתי התנפחה והתברר כי יש הצטברות נוזלים בבטן. כמו כן היא הפסיקה לאכול אוכל מוצק והיא שותה 3 פחיות אנשור ליום. היא סובלת מכאבים ומטופלת בבית בתרופות .האונקולוג החליט לתת לה טיפול בתקווה כי הטיפול יגרום לכך שההתנפחות של הבטן תרד. אני מבקש לדעת האם במצב הזה יש טעם להמשיך בטיפול נוסף או שיש לעשות בדיקת pet מוקדם ככל שניתן. תודה. חיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול עקב הצטברות נוזלים בבטן - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    01/09/2013

    באם הצטברות הנוזלים בבטן הופיעה לאחר מספר מחזורי טיפול, זה יכול להעיד על כך שהטיפול אינו יעיל ויש להחליפו. אין צורך לשם כך לעשות בדיקת פט חוזרת. ניתן לחזור על סמני הגידול ואם הם בעליה, זה מאשר את המסקנה של התקדמות המחלה.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו