מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חולה אונקולוגית בדיקת ליחהריקי25/08/2010
שלום רב
דודתי חולה אונקולוגית עברה לפני 3 שנים כריתת שד לא הסכימה לקחת כמותרפיה (מאחר ששמעה שזה עלול לפגוע בלב)
בעקבות ליחה דמית במשך חודשיים עברה סיטי ריאה ובו התגלו שני גושים עמוקים בגודל 9 מ"מ
ו 5*6 ס"מ
בעקבות כך נשלחה הליחה לבדיקה והתשובה:"בלי ממצא פתוגני"
מה זה אומר האם אפשר להסיק מכך שאין סרטן? הרי אם היה גידול סרטני הי נראים תאי סרטן בליחה
אפשר לשמוח?
אציין גם שהדודה חולת לב 13 שנה אחרי אוטם קשה ואיננה מוכנה לעבור ביופסיה משום שלטענתה "אינה רוצה להילחם"
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שד
ד''ר יוסף ברנר26/08/2010אי מציאת תאי גידול בליחה איננה שוללת מחלה גרורתית בריאה.
הממצאים בבדיקה מחשידים מאד שיש מחלה גרורתית.
צריך לקחת סמני גידול בדם. לשקול טיפול בכדורים הורמונליים שהם כמעט ללא תופעות לוואי. חייבת להתייעץ על כל המצב עם אונקולוג
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה ...
ריקי26/08/2010במידה ואכן מדובר בסרטן שד גרורתי שהגיע לריאה
והדודה (בת 60) תחליט לא לקבל שום טיפול מה היא הסטיסטיקה לגבי תוחלת חיים במצבה?
והאם הטיפול ההורמונלי (שציינת ) בלבד !!! יכול להאריך את תוחלת החיים? אם כן ,בצורה משמעותית?
אנו מעוניינים לדעת זאת על מנת לקבל החלטה האם ללחוץ עליה לקבל טיפול או פשוט לכבד את החלטתה לתת לה לגסוס חיה
שוב תודה מראש ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה"ר יוסף ברנר
ד''ר יוסף ברנר29/08/2010גרורות בריאות באם לא מטפלים ילכו ויגדלו ובשלב מסויים עלולות לגרום לקוצר נשימה קשה ומתמיד, לאי ספיקה נשימתית ולבעיות קשות אחרות.
הטיפול ההורמנולי באם הוא יעיל יגרום לעצירת המחלה בריאות ולנסיגה של הגרורות. יאריך את החיים וישפר את איכות החיים. לכן באם מתאימה, זהו טיפול מומלץ מאד
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

