מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אדנוקרצינומהלולי01/09/2010
אמא שלי, בת 58, קיבלה היום תשובה מביופסיה שנערכה לפני כשבוע, לאחר כאבים עזים בבטן מעל חצי שנה (!) שמדובר בגידול ממאיר- אדנוקרצינומה בין הצקום לפסואס. גידול בגודל 5 ס"מ.
איני מצליחה למצוא חומר באינטרנט על סרטן באיזור זה?
האם זה שכיח?
כמה מסוכן?
אני מאוד דואגת
(וגם כועסת- כל כך הרבה זמן טירטרו אותה מרופא לרופא, אמרו שאולי מדובר בדלקת של התוספתן ורק עכשיו חשבו לעשות ביופסיה. למה??)
שאלה נוספת, אני רואה שבסי טי שעשו לה במאי נרשם כך:
"הודגם בין הצקום לפסואס תהליך היפודנסי בלתי סדיר בקוטר 4 ס"מ במרכזו תהליך מסוייד". למה הכוונה? מהו תהליך היפודנסי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תהליך תופש מקום
פרופ` אברהם קוטן01/09/2010נראה שמדובר בגידול שיתכן ומקורו במעי הגס העיוור (צקום)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ושאלה נוספת
לולי02/09/2010אם מדובר בגידול שמקורו במעי הגס, איך יתכן שהקולונוסקופיה יצאה נקיה?
האם מה שתיארתי לגבי הממצאים מתאים לקטגוריית סרטן המעי הגס? פשוט איני מצליחה למצוא כל מידע על גידול בין הפסואס לצקום..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר אפשרויות
ד''ר דניאלה כץ02/09/2010שלום לולי,
1. האם קיימת התלבטות לגבי התשובה הפתולוגית או מדובר באופן חד משמעי באדנוקרצינומה ?
2. יתכן ומדובר בגרורה לאזור ממקור אחר (שד, ריאה...) ולכן אולי כדאי לשקול -CT PET לחפוש מוקדים נוספים
.
3. מה לגבי אזור הרקטום? לפעמים זה אזור שמפוספס בקולונוסקופיה?
בברכה,
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

