גידול סרטני של המעי הגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול סרטני של המעי הגס
    מרקו
    23/09/2010

    לפני שלושה חודשים מצאו לאחותי גידול סרטני של המעי הגס באורך 10 ס"מ.
    הגידול שלח גרורות לשתי אונות הכבד, 11 ס"מ כל אחת.
    מקבלת כעת ארביטוקס (על חשבונה, לא על חשבון הקופה) כבר חודשיים.
    עשו לה CTPET ויש שיפור בכך שהגידול עצמו קטן בחמישה ס"מ, ובשתי האונות של הכבד קטן בארבעה ס"מ.
    כפי שציינתי, הטיפול ממומן מכספה של אחותי (אין לנו בעיה של מימון) מכיוון שהיא התעקשה לקבל ארביטוקס ולא אבסטין בקו הראשון.
    האם חודשיים זו תקופה מספקת כדי לקבוע שהטיפול בארביטוקס יעיל עבורה או שמא עליה מדובר במין הטבה זמנית אשר אופיינית לתחילת הטיפול? מתי ניתן להפסיק בד"כ עם הארביטוקס? במידה ואכן מדובר בהטבה זמנית בלבד, האם אפשרי לקבל אח"כ בקו השני אבסטין? ואם כן, האם ע"ח הקופה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול סרטני של המעי הגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי גס גרורתי

    פרופ` אברהם קוטן
    24/09/2010

    על פי התיאור שלך, אחותך מגיבה לטיפול שניתן לה. ממשיכים בטיפול זה כל עוד הוא משפיע, כאשר מנטרים את התגובה ע"י דימות ובדיקות דם. במידה והמשלב חדל להשפיע, מחליפים את הכימחותרפיה וממשיכים עם ארביטוקס ומשלב הכימותרפיה החדש. אם גם זה לא עוזר - ניתן לעבור לקו שלישי, עם או ללא אבסטין. הסל מאשר מימון אבסטין רק בקו הטיפולי הראשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו