אודה להתייחסותכם!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אודה להתייחסותכם!
    עמרם סלע
    24/09/2010

    אשתי עברה לפני שלוש שנים ניתוח לכריתת גידול סרטני של המעי הגס.
    במהלך הניתוח נמצאו שתי גרורות על אחת מאונות הכבד וגם אותן הסירו.
    לאחר מכן עברה כימותראפיה וקיבלה גם אבסטין.
    לפני חודשיים מצאו שהסמן CEA עלה בצורה חריגה. סי טי פט העלה גם שלוש גרורות קטנות באותה אונה של הכבד.
    עברה שוב ניתוח בכבד והביופסיה מצאה שמדובר באותו סוג של גידול.
    מספר שאלות:
    האם מדובר כעת על פרוטוקול ראשון או פרוטוקול שני?
    האם היא צריכה לעבור שוב טיפולים כימותראפיים?
    האם יכולה לקבל כעת ארביטוקס במקום אבסטין אשר לא הוכיח את עצמו?
    האם במימון הקופה? האם מותנה בדבר מסוים?
    הבנתי שיש תרופה חדשה יחסית בשוק בשם וקטיביקס. האם ניתן לקבל אותה כעת או לשלב אותה ביחד עם ארביטוקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודה להתייחסותכם!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרת גרורות בכבד

    פרופ` אברהם קוטן
    24/09/2010

    1. היות וחלפו 3 שנים, אי אפשר לפסוק שהטיפול שניתן אינו ניעיל - קרוב לוודאי שהוא דחה חזרת המחלה. לכן אפשר לחזור על אותו טיפול שניתן לפני כ-3 שנים, או לתת טיפול ע"י כמותרפיה מסוג אחר עם ארביטוקס (או אבסטין).
    2. על פי הנחיות סל הבריאות, הקופה מממנת ארביטוקס כקו שלישי ואבסטין כקו ראשון.
    3. וקטיבקס הוא תכשיר דומה לארביטוקס ויעיל כמוהו, מיוצר ע"י חברה אחרת וכל הכללים שחלים על ארביטוקס חלים עליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו