סרטן המעי - דחוף!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן המעי - דחוף!!!!!!
    מצליח
    28/09/2010

    שלום.
    אבא שלי (כיום בן 66) עבר לפני שלוש שנים ניתוח כריתה של גידול סרטני במעי הגס.
    הוא הוגדר כשלב שלישי וקיבל כימותרפיה (Flourouracil) ו-30 הקרנות על אזור הגידול.
    שנתיים וחצי אחרי הניתוח, גילו לו שוב גידול סרטני על המעי הגס ועבר ניתוח חוזר. קיבל Avastin בשילוב Oxaliplatin וכן שוב פעם Flourouracil.
    הטיפול הנ"ל לא ממש מסייע לו, כך לפחות מראה ה- CT/PET אשר הבחין בהתפשטות של הגרורות לעבר הכבד. כמו כן, לחץ הדם של אבי ממש גבוה ונמצא בסיכון. לכן, הוחלט להפסיק את הטיפול הנוכחי ולעשות הערכת מצב מחודשת לגבי מצבו.
    אני מעוניין לדעת אלו אפשרויות קיימות כעת עבורו? אלו תרופות ניתן לקבל כעת לאחר ההפסקה של ה-Avastin?
    האם ישנו מנגנון שיכול לבדוק את התאמתן מראש למצבו של אבי, ולו בכדי למנוע שוב פעם את מסע התלאות הזה?
    תודה מקרב לב,
    מצליח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן המעי - דחוף!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מעי גס גרורתי

    פרופ` אברהם קוטן
    28/09/2010

    ניתן לשקול קו שני של כימותרפיה (כגון משלב FOLFIRI או XELODA) עם או ללא ארביטוקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו