גליבק ותרופות נוספות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גליבק ותרופות נוספות
    סיגל
    08/10/2010

    שלום רב !

    לפני חודשיים אובחן אצלי סרטן מסוג גיסט 3.5 ס"מ במעי הדק .
    עברתי ניתוח שעבר בהצלחה ללא גרורות וכעת נוטלת גליבק 400 מ"ג ליום למניעה.

    בעקבות הגילוי התפתחו אצלי חוסר שקט וחרדות קטנות פה ושם ,
    רציתי לדעת האם ניתן לקחת עם הגליבק כדור להרגעה כגון אלפלריד , וכן כדור מסוג ויפאקס נוגד חרדה.

    בברכה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גליבק ותרופות נוספות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גליבק ותרופות נוספות - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    08/10/2010

    שלום סיגל,
    לשתי התרופות שציינת יש אינטרקציה עם גליבק.
    האינטרקציה יכולה לגרום לרמה בדם של כל אחת משלושת התרופות לעלות. המטבוליזם שונה בין אנשים שונים ולכן קשה לנבא את ההשפעה על כל אחד ואחד מנטילת שתי התרופות.

    אם קיימת השפעה קלינית- עליה ברמת הגליבק יכולה לגרום להופעת לתופעות לוואי כמו בחילה, שלשול ובצקת. עליה ברמת הזנקס בדם יכולה לגרום ליותר ישנוניות למשך יותר שעות.



    אם ניתן לבחור בתרופה מרגיעה אחרת עדיף אם אין ברירה אז בזהירות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לגליבק ותרופות נוספות

    סיגל
    08/10/2010

    תודה רבה לך על תשובתך המהירה
    את לא יודעת כמה זה היה חשוב לי .
    כרגע אני לא רגועה , אני לא נוטלת את הויפאקס , אלא את האלפלריד בלבד.

    אין לי כרגע תרופת הרגעה אחרת רק אלפלריד ואני כרגע בחרדה .
    לקחתי כדור אחד של 0.25 מ"ג.

    האם אני מבינה נכון שזה לא מומלץ ?

    לתשובתך המהירה אודה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך גליבק

    סיגל
    08/10/2010

    בנוסף רוצה אני לציין שאני לוקחת גליבק כ- חודשיים.

    לפני הניתוח היו לי התקפי חרדה וזאת בעקבות הסיפטומים שהיו לי חולשה עילפון עייפות ואנמיה.
    לא ידעו מה יש לי לכן נתנו לי תרופות כאלפלריד ונטלתי ויפאקס למשך שנה
    שכן התופעות לא חדלו אלא רק לאחר הניתוח וזה היה ביוני .

    מיוני ועד היום לא היו לי התקפי חרדה , אני לא יודעת אם התחושה של עייפות חולשה וסחרחורות זה התופעות לואי של הגליבק או התקף חרדה.
    לכן אני רוצה לקחת כדור הרגעה.
    רק רציתי להבהיר זאת שתדעי על מה מדובר.

    האם אלו תופעות של הגיליבק ?
    אם כן מה לעשות|?

    תודה סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך גליבק - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    09/10/2010

    החולשה והעייפות יכולים להיות תופעת לוואי של הגליבק. זה משתפר עם הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו