מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גליבק ותרופות נוספותסיגל08/10/2010
שלום רב !
לפני חודשיים אובחן אצלי סרטן מסוג גיסט 3.5 ס"מ במעי הדק .
עברתי ניתוח שעבר בהצלחה ללא גרורות וכעת נוטלת גליבק 400 מ"ג ליום למניעה.
בעקבות הגילוי התפתחו אצלי חוסר שקט וחרדות קטנות פה ושם ,
רציתי לדעת האם ניתן לקחת עם הגליבק כדור להרגעה כגון אלפלריד , וכן כדור מסוג ויפאקס נוגד חרדה.
בברכה
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליבק ותרופות נוספות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ08/10/2010שלום סיגל,
לשתי התרופות שציינת יש אינטרקציה עם גליבק.
האינטרקציה יכולה לגרום לרמה בדם של כל אחת משלושת התרופות לעלות. המטבוליזם שונה בין אנשים שונים ולכן קשה לנבא את ההשפעה על כל אחד ואחד מנטילת שתי התרופות.
אם קיימת השפעה קלינית- עליה ברמת הגליבק יכולה לגרום להופעת לתופעות לוואי כמו בחילה, שלשול ובצקת. עליה ברמת הזנקס בדם יכולה לגרום ליותר ישנוניות למשך יותר שעות.
אם ניתן לבחור בתרופה מרגיעה אחרת עדיף אם אין ברירה אז בזהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לגליבק ותרופות נוספות
סיגל08/10/2010תודה רבה לך על תשובתך המהירה
את לא יודעת כמה זה היה חשוב לי .
כרגע אני לא רגועה , אני לא נוטלת את הויפאקס , אלא את האלפלריד בלבד.
אין לי כרגע תרופת הרגעה אחרת רק אלפלריד ואני כרגע בחרדה .
לקחתי כדור אחד של 0.25 מ"ג.
האם אני מבינה נכון שזה לא מומלץ ?
לתשובתך המהירה אודה
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך גליבק
סיגל08/10/2010בנוסף רוצה אני לציין שאני לוקחת גליבק כ- חודשיים.
לפני הניתוח היו לי התקפי חרדה וזאת בעקבות הסיפטומים שהיו לי חולשה עילפון עייפות ואנמיה.
לא ידעו מה יש לי לכן נתנו לי תרופות כאלפלריד ונטלתי ויפאקס למשך שנה
שכן התופעות לא חדלו אלא רק לאחר הניתוח וזה היה ביוני .
מיוני ועד היום לא היו לי התקפי חרדה , אני לא יודעת אם התחושה של עייפות חולשה וסחרחורות זה התופעות לואי של הגליבק או התקף חרדה.
לכן אני רוצה לקחת כדור הרגעה.
רק רציתי להבהיר זאת שתדעי על מה מדובר.
האם אלו תופעות של הגיליבק ?
אם כן מה לעשות|?
תודה סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך גליבק - תגובה
ד''ר דניאלה כץ09/10/2010החולשה והעייפות יכולים להיות תופעת לוואי של הגליבק. זה משתפר עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

