סרטן הערמונית???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן הערמונית???
    שוש
    27/10/2010

    שלום
    יש חשש כי לאבי יש סרטן הערמונית , הוא בן 73,
    ב CT שביצע לאחרונה נימצאו נגעים ליטיים ובלסטיים מפושטים בעצם הכסל דו צדדי -ממצאים המתאימים לMULTIPLE BONE MTS וגם בלוטות לימפה אובטורטוריות מוגדלות הגדולה 20 מ"מ ובצלעות הרס גרמי עם פריצת קורטקס
    וב US מצאו שהפרוסטטה מוגדלת וניפחה כעת 28 סמ"ק , ה PSA שלו הוא 2.47 לפני יותר משנה וחצי
    התסמינים שלו היא עייפות וחוסר שינה גם יחד, כאבים בגב וברגליים עד כדי חוסר יכולת לזוז!
    חוסר תאבון וירידה במשקל של 15 קילו -ממשקל של 90 .
    רמת ההומוגלובין שלו היא 7.4 ויש עוד המון בדיקות שחרגו מהנורמה,
    תכיפות בהליכה לשרותים וקושי בתפקוד היומי כולל הכול!
    מהי הדרך המהירה לאבחון סופי האם גורם הזמן קריטי?
    הרופאת משפחה הפנתה אותו לאורולוג , האורולוג לא עשה ביופסיה אלא שלח לבדיקות דם ל PSA ..
    האם יש סיכוי סביר שאכן זה סרטן הערמונית? ואם לא מהיכן זה יכול להגיע??
    ומה הטיפול המומלץ במידה ואכן זה כן זה?
    האם ניתן להתחיל טיפול כבר עכשיו לגרורות? מבלי למצוא את הגידול הראשוני?
    ואם כן למי עלי /עליו לפנות כדי לקבל טיפול זה???
    תודה !

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן הערמונית???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הערמונית??? - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    27/10/2010

    על פי המסמך שהעברת - מדובר בחשד לגרורות גרמיות, לא בהכרח ממקור הערמונית, אך בהחלט יש מקום לחזור על ה-PSA ובמידת הצורך לדגום אותה לצורך בבדיקה היסטופתולוגית. יש להשלים הבירור ע"י שאר הסמנים ובדיקות דימות אחרות - על פי החלטת הרופא המנהל את המקרה, ואם דגימת הערמונית שלילית וה-PSA לא עלה - לשקות דגימה מאחד הממצאים הגרמיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו