סרטן ריאה עם גרורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ריאה עם גרורות
    רוני
    30/10/2010

    שבת שלום,
    אבינו בן 76, עבר אירוע מוחי לפני 4 שנים. השבוע אושפז בבי"ח ולאחר ct ריאות ומוח נאמר לנו שיש לו גידול סרטני בריאה עם גרורות לבלוטת האדרנל והמוח. הפרוגנוזה לא טובה.. יעצו לנו לעשות ביופסיה של הריאה (ע"י ניקור) ולראות האם ואיזה טיפול הוא יוכל לעבור (ביולוגי?? כימי???הקרנות??)
    כיוון שנאמר לנו שבמצבו הוא לא יוכל להבריא אלא רק להאריך את חייו, אנו היינו רוצים ששארית חייו לא תהיה מלווה בסבל וכאבים מיותרים.
    כיוון שגם הביופסיה כרוכה בסבל האם יש טעם לעשותה במצבו? (שיקולים של סיכויי שיפור רפואי מצד אחד וסבל מצד שני).

    לציין שבגלל האירוע מוחי שעבר כל הרופאים שהיינו אצלם והתייעצנו לגבי ההדרדרות במצבו אמרו לנו שההדרדרות היא בגלל זיקנה (דמנציה) והאירוע שעבר, ולא חשבו לבדוק האם יש סיבות נוספות... אבל זה כבר סיפור אחר...

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן ריאה עם גרורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן ריאה עם גרורות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    30/10/2010

    חשוב לקבל מידע על סוג הגידול שכן ניתן יהיה בעזרת מידע זה לתת טיפול המתאים ביותר.
    באשר לאיחור לכאורה באיבחון - אין שום יתרון לאיבחון מוקדם של גרורות במוח, זה לא משפיע על סיכויי הריפוי, על סוג הטיפול או על סיכויי ההישרדות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו