מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטת המגןגליה07/12/2010
שלום
קבלתי אבחון של בדיקה ציטולוגית הרופא אמר שאצטרך לעבור ניתוח להוצאת בלוטתהתריס.
כתוב שיש קולואיד חופשי בחלקו סמיך ותאים פוליקולארים רבי בקבוצות פזורות.
חלקן פפילריות, חלק מהתאים הפוליקולארים נראים אטיפיים, בעלי גרעינים בהירים עם GROOVS ועם גויפי הסגר בודדים.
לסיכום: PAPILLARY CARCINOMA OF THYROID
אני מאוד לחוצה רציתי לשאול מה זה אומר אם יש סיבה לדאגה?
מה התופעות לאחר הניתוח? האם אצטרך לחיות על כדורים? האם זהמפריע לחיות במהלך החיים בלי הבלוטה? מהן ההשלכות? ומה בכלל אומרת האבחנה הזו?
אשמח לתשובה בהקדם ואני מודה לכם מראש על כך!
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת המגן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן07/12/2010מדובר בגידול ממאיר של בלוטת המגן (התריס - טירואיד). הטיפול - כריתת הבלוטה והשמדת שרידיה ע"י יוד רדיואקטיבי לאחר הניתוח. בהמשך נותנים כדורי הורמון תחליפי להורמון הטבעי המיוצר בבלוטת המגן. סיכויי הריפוי בגידול זה ע"י ניתוח הם כ-100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי גליה
גולללשת10/12/2010היי גליה, אני עברתי את הניתוח הזה לפני כשנה בדיוק כריתה מלאה של בלוטת התריס ע"י פרופ' פליס דן מנהל יחידה אף אוזן גרון באיכילוב - נותחתי באסותא עתידים. הניתוח עבר בסדר גמור אל דאגה לאחר כשנה ממש וכמעט אף אחד לא מרגיש את החתך בצוואר. אני מטופלת כרגע בלטרוקסין = כדור הורמון.
וטיפול ביוד רדיואקטיבי שבו את צרכיה להשאר בבידוד כ-4 ימים מלאים. מה שכן לפעמים יש ירידה בסידן כתוצאה מהוצאת הבלוטה אחרי הניתוח - לוקחים כדורי סידן ואת נשארת במעקב כל שבוע עד שהסידן מתאזן אין מה לדאוג.
מאחלת לך החלמה מהירה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אחרי 33 שנים חיה וקיימת
אורה10/12/2010הייתי אז בת 25, עברתי 3 ניתוחים ושכחתי מהכל(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

