לאחר ניתוח Protectomy wthout Stoma

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח Protectomy wthout Stoma
    אורנה
    08/12/2010

    שלום רב !

    אימי בת 74 עברה לפני כשלושה חודשים ניתוח ברקטום כתוצאה מגידול שנתגלה וחייב הסרה ולאחר מכן טיפול משלים של הקרנות + כדור כימותרפי Xeloda
    נתבקשנו לפני התחלת הטיפולים לעשות PET CT חוזר ולהפתעתנו נתגלתה גרורה יחידה בכבד בגודל 1.3 ס"מ בסגמנט 6

    אנו מתלבטים לגבי המשך הטיפולץ האם ללכת על טיפול כימותרפי ולאחר מכן על ניתוח או הפוך? אנו מבינים שבגלל הגרורה צריך יהיה לעבור מטיפול משלים(כדורים) לטיפול יותר אגרסיביץ האם זה אמור לכלול גם את אזור הרקטום והכבד ביחיד? האם אין חשש לפגיעה מערכתית בעקבות הכימותרפיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח Protectomy wthout Stoma

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח Protectomy wthout Stoma - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    09/12/2010

    הגרורה הבודדת בכבד התפתחה תחת טיפול. מכיוון שמדובר בקבוצת תאים עמידה לטיפול ומכיון שזה הממצא היחיד ההמלצה שלי היא לכרות מיד. המשך טיפול צריך לכלול כמותרפיה בשלוב עם טיפול ביולוגי -אבסטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו