סרטן שד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שד
    נעומי
    10/12/2010

    שלום,
    אני בת 43, נשואה ואם שלתי בנות. לפני כמה שבועות היתי בבדיקה שגרתית לממוגרפיה + אולטראסאונד+בדיקה ידני (בגלל סיפור משפחתי אני נבדקת כל שנה/שנה חצי).
    בבדיקה הרופא אמר לי שהוא רואה משהוא וחייב לבצע ביופסיה.
    מיד בעזרת אולטראסאונד עשו לי ביופסיה,ושחררו אותי הביתה עם ציליומים ביד.
    אחרי שבוע קיבלתי רופא משפחה שלי מסרה לי טלפונית שיקיבלה תוצאות שלי והם לא טובות ויש דחוף לקבוע תור לכירורג שד.
    תוצאאות הם:
    1. גוש נמוש בגודל 1.5 ס"מ מתאים לתהליך אנוסיבי
    left core invasive duct carcinoma, grade 1
    הסתיידויות מסביב מסוג probabley bening (birad 3) יציב על רקע רקמה פיברוציסטי.
    הבנתי שיש לי סרטן שד, מה זה עוד אומר?
    היתי אצל כירורג שד והוא שלח אותי לבצע בדיקות נוספות, כמו: MRI, CT, מיפוי עצמות, בדיקות דם.
    אני מאוד מפחדת,
    תסבירו לי בבקשה מה תצואת שלי בדיוק אומרות.מה יש לי בנוסף לסרטן?
    מה התאליך של טיפולים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    10/12/2010

    מי שבדק את הממוגרפיה חושב שההסתידויות שפירות ולא סרטן.
    אחרי שתשלימי את הבירור שאליו הופנית MRI ו CT ידעו הרופאים אם המחלה רק בשד או שיש מחלה מחוץ לשד.
    אם המחלה רק בשד, יחליטו רופאיך אם צריך לכרות את כל השד או רק חלק ממנו.
    לפי מה שימצא בניתוח יוחלט על הצורך בהמשך טיפול כימותרפי, הורמונלי או שילוב של שניהם בד"כ נותנים אחד בסיום השני.
    בגלל גילך הצעיר יש לשקול יעוץ גנטי במיוחד אם יש במשפחה סיפור של סרטן שד או שחלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד

    נעומי
    10/12/2010

    תודה רבה לך על תשובתך המהירה, וזה קצת מרגיע אותי לדעת שיש לי אולי רק סרטן שד?!
    בכל זאת עדיין יש לי שאלה, איזה סוג סרטן זה מה שכתוב בתוצאה שלי, זה מאוד תקיף?
    בקשר לגנטיקה רציתי להוסיף שאחותי (היא שחלתה בגיל 35 בסרטן שד) עשתה בדיקות והכל היה בסדר. זה אומר שגם אצלי יהיה בסדר?
    אני יודעת ששאולת הרבה שאלות, אבל לא יכולה לא לדבר.
    רוצה לשטף אותך בהרגשות שלי: בשנה הזאת עברתי הרבה (זה מה שחשבתי עד לא מזמן): לפני שנה בדיוק עברתי ניתוח קשה- כריתת רחם בגלל מיומות גדולות, רק בזמן אחרון התחלתי להתחזק קצת, אבל כנראה היתי צריכה עוד מבחן קשה לעבור.ובגלל זה פצצה הזאת קיבלתי! לפני הרבה שנים כשהיתי שומעת שני מילים האלה "סרטן שד", אפילו זה היה מפחיד אותי. בגלל זה באותו יום, כשקיבלתי טלפון מרופא שלי, לא האמנתי שזה קורה גם לי.
    לא יכולה יותר!
    ומה יהיה עם הבנות שלי - בנות 21 ו-19.5 , גם הן כבר בקבוצת סכנה נכון?
    ועוד דבר שרציתי להגיד: מה שלא יהיה, לכריתת שד אני לא אסכים, זה אני כבר יודעת.
    אם יש לך בבקשה להוסיף עוד הסברים למקרה שלי אני אשמח מאוד.
    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי 2 סרטנים והחיים ממשיכים לזרום

    איילת
    12/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה כיף לשמוע את זה....

    11111
    13/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו