המשך טיפול- סרטן צוואר הרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך טיפול- סרטן צוואר הרחם
    דנה
    18/12/2010

    שלום למומחים,
    אשמח לשמוע את חוות דעתכם לגבי הסוגיה הבאה:

    אמי חלתה לפני כחצי שנה בסרטן צוואר הרחם (עם מעורבות הרחם).
    היא עברה טיפולי הקרנות יומיומיות, כימותרפיה (ציספלאטין) ו-3 טיפולי ברכיתרפיה.
    היא ניגשה שוב לבדיקת PET CT והתוצאות חזרו תקינות, בלי קליטה בשום מקום.
    לפי הרופא המטפל, מבחינת הרפואה היא נחשבת "בריאה", אך הוא מתלבט האם כדאי גם לעבור כריתת רחם/צוואר רחם, כדי למנוע אפשרות של התפרצות המחלה מחדש באם נותרו תאים בודדים שלא ניתן לראות ב-PET CT. מאידך, הוא הסביר לנו את הסיכונים שבניתוח ולא בטוח שכדאי לנתח.
    כרגע אנחנו מאוד מודאגים ולא יודעים מה כדאי לעשות,
    כמובן שנרצה למנוע את הישנות המחלה, אך השאלה היא האם זה הכרחי והאם התועלת תעלה על העלות במקרה של ניתוח כזה.

    תודה רבה על עזרתכם!
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך טיפול- סרטן צוואר הרחם - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    18/12/2010

    קשה לענות ב"שלט רחוק" וללא כל הפרטים שעומדים בפני הרופא המטפל. בעיקרון, אם הושגה תסוגה מלאה של המחלה ע"י קרינה לא חייבים לנתח, אלא אם כן מתקיימים תנאים או מדדים מסוימים המחייבים זאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו