מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גידול ניורואנדוקרינישלומית20/01/2011
שלום
לאבי ,בן 75,גידול ניורואנדוקריני בקיבה .היה אמור לעבור כריתה אבל התגלה פיזור בסרעפת, בלפרוסקופיה.הומלץ על כימותרפיה.אין לו שום סימפטומים.של מחלה.מה הסיכויים לריפוי?כמה טיפולים צריך לעבור?האם גידול מסוג זה מגיב טוב לכימותרפיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול ניורואנדוקריני - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/01/2011חסרים פרטים נוספים לגבי הסוג ההיסטולוגי הספציפי, שכן יש תת סוגים של גידולים נוירואנדוקריני.
בסה"כ הפרוגנוזה בעייתית לאור היקף המחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול ניורואנדוקריני - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/01/2011בגידולים נאורואנדוקרינים הפקטור החשוב ביותר הינו דרגת הממאירות הנמדדת בבדיקת K-67. כאשר הערכים נמוכים מאד (מתחת ל 2) גם אם יש גרורות באברים חיוניים, החולים שורדים שנים רבות (ראה סטיבן ג'ובס מנכ"ל חברת אפל).
במקרים כאלה אין צורך בכל טיפול למרות הגרורות.
בערכים גבוהים של ל-67 המחלה הינה מאד אגרסיבית והטיפול בה הינו בכימותרפיה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול אנדוקריני-המשך
שלומית23/01/2011k-67 הוא 40 אחוז ,האם זה נחשב אגריסיבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול אנדוקריני-המשך - תגובה
ד''ר יוסף ברנר24/01/2011כן.
מדובר בגידול הדורש טיפול בכימותרפיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

