התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    חן
    23/01/2011

    היי פרופסור

    אמי התלוננה על כאבים בגב העליון, היא ניגשה לאורתופד שהמליץ לה לעשות מיפוי עצמות, במיפוי עצמות נימצא ש"קיים שבר או דלקת או SOL ב SIJ" בנוסף החומר התרכז באגן בצד ימין, ויתר המיפוי הוא בגדר הנורמה, כשאימי חזרה עם ההמצאים, הכירוג הפנה אותה לתחום הקניקולוגי כי הוא חשב שזה בכייון הזה ובנוסף לבצע בדיקת סיטי, ורנטגן, ובדיקות דם.

    מבחינה קניקולוגית ובדיקות הדם הכל תקין, גם בדיקת הסיטי נימצאה תקינה לפי הכירוג, אך ברנטגן הופיע נקודה שנימצאת באגן בצד ימין כפי שניראה במיפוי עצמות, הכירוג אמר שלפי דעתו מדובר בגוש אך הוא לא בטוח בזה כי הסיטי יצא תקין, וכרגע הוא שלח את אימי לבצע ביופסיה

    הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שמדובר בגוש שיכול להיות סרטני, או שממצאי הסיטי פסלו את זה, כי גם הרופא טוען שאין ממה לחשוש אך בכל זאת רוצה לבדוק זאת

    אימי כבר מבולבלת כי חלק מהבדיקות יצאו תקינות וחלק לא, והחשש שלה שמדובר בגוש שיכול להיות סרטני, האם באמת מדובר בזה?


    שוב חשוב לי לציין שברנטגן ובמיפוי עצמות נימצא ממצא בצד ימין באגן ש"קיים שבר או דלקת או SOL ב SIJ" , כאשר בממצא המיפוי נירשם ואילו בסיטי בבדיקות הדם הכל תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    23/01/2011

    הפורום הזה מיועד לחולים עם אבחנה בסרטן. במקרה של אמך אין אבחנה כזאת. את צריכה להתייעץ עם הרופא המטפל
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו