מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן שהתפשטרונית25/01/2011
שלום לפני כחצי שנה לאימי היה סרטן רחם מסוג קרצינוסרקומה. הרחם הוצא במלואו ללא חדירת הסרטן. נאמר לנו שזה סוג של סרטן שעלול לחזור ולכן על אימי שהיא בגיל 79 לקבל 6 טיפולי קרבופלטין. לאחר 2-3 טיפולים הורידו מינון בגלל שהכדוריות הלבנות היו נמוכות אבל לאחר מכן קיבלה זריקת נופוגן. לפני כחודש וחצי בערך תוך כדי הטיפולים התחילו לה כאבי בטן עזים ולפני שבוע בC.T. ראו שיש סרטן גדול בחלל הבטן. הוסבר שאין מה לעשות לא עושים ניתוח. הרופאה רוצה לנסות DOXIL 2 טיפולים ואז שוב C.T. לראות אם זה עוזר. לא אושרה לנו התרופה והומלץ לנו על אדריאמיצין. אימי לא מעוניינת כי יש לזה הרבה תופעות לוואי. בינתיים עברו שבועיים מהקרבו ובעוד שבוע אמורה לקבל את הטיפול החדש. אם זה ה-DOXIL זה יהיה אחת לחודש ואם הסוג השני אחת לשבוע. אולי נרכוש את ה-DOXIL באופן פרטי. בינתיים היא עם אלגוליזין פורטה נגד כאבים. האם יש מצב לצאת מהסרטן האגרסיבי הזה? לחוות דעתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שהתפשט - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/01/2011המצב המתואר הינו מצב שלא ניתן לרפא את החולה אך ניתן לעצור את התקדמות המחלה.
דוקסיל הינו למעשה אדריאמיצין העטוף בחומר המונע נזק ללב ומחדיר אותו טוב יותר לתוך תאי הגידול. גם אדריאמיצין הינה תרופה טובה מאד וניתן להשתמש בה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
רונית25/01/2011אבל באדרומיצין יש הרבה תופעות לוואי כולל ללב ועוד ... לפי מה שקראתי נשירת שיער מוחלטת כבר מהטיפול הראשון ונזק ללב, דימום הקאות בחילות. המינון של הDOXIL הינו 65 מ"ג וזה עולה 8000 ש"ח. אני בהלם - מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך - תגובה
ד''ר יוסף ברנר26/01/2011לטיפול באדריאמיצין נלווים טיפולים בשמירה על שריר הלב ובמניעה של בחילות וירידות במספר כדוריות הדם ולכן אין מניעה להשתשמש בטיפול זה שהינו לחלוטין ללא תשלום.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך נוסף
רונית27/01/2011לפי הסיטי הגידול הוא באגן בגודל של 15 ס"מ. מה הסיכוי לעצור את ההתפשטות ולאחר כמה טיפולים תהיה השפעה? האם כבר לאחר הטיפול הראשון בדוקסיל או לחלופין אדריאמיצין יש עצירה בהתפשטות של הסרקומה שהינו קריטי. האם זה ודאי שהתרופה הנ"ל עוזרת? האם באולטרה סאונד אפשר להעריך את גודל הגידול? קראתי על טיפול באלקטרודות היפרתרמיה. האם הנך ממליץ על טיפול זה או מה אתה ממליץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתינה לתשובה דחופה מהרופא
רונית02/02/2011ממתינה לתשובה דחופה מהרופא. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

