בדיקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות
    עלמה
    10/02/2011

    שלום ,
    בעקבות גולה שהרגשתי בגרון מזה כחודש ימים נשלחתי לבצע מספר בדיקות
    ואלה התוצאות-
    TSH-0.81
    T4-16.6
    VITAMIN D -34.1
    CRP-1.20
    MCH-31.3
    ESR-44
    אולטר' אזורים תת ליסתיים-
    ממצאים-
    בלוטת לימפה בעלת מבנה תקין באורך-3.9 ס"מ -צד שמאל
    בלוטת לימפה מימין באורך 2.3 ס"מ
    נשלחתי גם לציטלוגיה -לקחו דגימה במחט ורופאה אמרה שאין ממצאים ממאירים.
    לפני יומיים התחלתי להקיא דם -לפחות 3 פעמים
    שלחו אותי למיון ושם ביצעתי מספר בדיקות דם-
    RBC-4.1 נמוך מהנורמה
    MCV-97.3 שהנורמה היא 91
    MCH-32.8 שהנורמה 32
    בנוסף-בדיקהPTT פסולה -הדם היה קרוש
    לחץ הדם שלי היה גבוה קצת-144על95
    צילום חזה הראה שהכל תקין
    השאלה שלי האם אני צריכה לבצע בדיקות נוספות?
    האם לבקש מהרופאה בדיקה של PTT חוזרת?
    מה מעידות כל הבדיקות שביצעתי????
    (יש לי אח שחולה בסרטן ששלח גרורות ללבלב- כעת נימצא לו קריש דם בריאה)
    האם עליי לחשוש?
    אקבל כל תשובה אפשרית ובהקדם ,
    המון תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    12/02/2011

    הדבר שאינו תקין במה שתארת בפנייתך הוא ההקאה הדמית. אם אכן מדובר בהקאה ולא בשיעול דמי הבדיקה שאותה יש לבצע היא אנדוקסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו