מיימת.או סרטן בחלל הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיימת.או סרטן בחלל הבטן
    אורטל
    20/02/2011

    דוד שלי בן כ-54, לפני כשבועיים התאשפז בבית חולים מאיר בכפר סבא כתוצאה מנפיחות של הבטן, ורק אחרי כ- שבועיים עשו לו CT וגילו לצערי גידול ממאיר שהתפשט בחלל הבטן, אני לא יודעת למה הרופאים לקחו את הזמן אבל במשך כל הזמן הזה הם לא עשו שום דבר, ובכלל גם אמרו שהם לא יודעים עדין מה יש לו, כל הזמן דחו את הפגישות איתנו והרגשנו שעושים ממנו צחוק.
    במהלך השבועיים האלו צמחה לו הבטן מאוד עד שהוא לא יכול לשבת יותר. הוא ירד 8 קילו או יותר. הקיבה שלו ממש הצטמקה והוא לא יכול לאכול בכלל כי כל מה שהוא מכניס לבטן זה מסתבך.
    כעיקרון עכשיו הוא מוגדר כמצב סופני ח"ו ה' ירחם..ולכן הם לא עושים איתו כלום, כמו כל הזמן הזה...התשובות של הCT ממאיר- מבחינתם אין טיפול, אבל בתל השומר חושדים דוקא שיש. מובן שהמחלה קיימת הרבה זמן.
    שאלתי היא- במהלך שלוש שנים ואפילו יותר, הוא היה במעקב אצל רופא מהבית חולים, שעכב אחרי הכבד עכב בעיות שקיימות אצלו באיבר, היו צילומים ואולטרסאונד. - אי אפשר למצוא ע"י אולטרסאונד גילוי סרטני או חשד אפילו? הרי כבד זה בבטן לא?
    כשהוא אושפז עשו לו גם בדיקות דם והן יצאו תקינות, באולטרסאונד לא ראו דברים חריגים (אלא אם כן הם סתם שיחקו איתנו!באמת שיש הרגשה של רשלנות...)
    ולקח להם שבועיים עד שנזכרו לעשות לו CT. הם עשו לו ניקוז להוציא לו את המים מהבטן וע"י זה גילו חשד לתאים מרובים, אך עדין אמרו שהם לא יודעים מזה...
    כל הבדיקות שיצאו לו היו תקינות.גם האיברים הפנימיים שלו ב"ה תקינים. איך פתאום אומרים שהמצב שלו כ"כ חמור ומבחינתם אין מה לעשות איתו יותר? יתכן והרופאים יכולים לאבחן ולהסתיר שבועיים מהמשפחה?
    ועוד דבר- מיימת/המחלה הזו לא מלווה בכאבים? הוא אף פעם לא הרגיש כאבים רק ממש לקראת האשפוז.
    נ.ב- האם זה נשמע שיש כאן רשלנות? צריכה לציין שהשבת הוא עשה שלשול ואף אחד לא בא לנקות אותו/את המיטה. ואשתו במוצ"ש היתה צריכה לנקות את זה לבד.

    מקווה שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה ושהרופאים פשוט טועים והבדיקות לא שלו בכלל..=/
    תודה לעונים. בשורות טובות לכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיימת.או סרטן בחלל הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לסיפור שלך

    סיגלית בוסקיל
    25/07/2014

    היי ... האם הדוד שרד את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף שכרגע מחכים לביופסה

    אורטל
    20/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיימת.או סרטן בחלל הבטן - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    22/02/2011

    אין פורום זה דן האם אבחון או טיפול קשורים לרשלנות
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו