גידולים נוירואנדוקרינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידולים נוירואנדוקרינים
    רונה
    01/03/2011

    לפני כחצי שנה התגלו במקרה מס' גידולים: אחד גדול(בקוטר של לפחות 7 ס"מ) בין הטחול לכליה, לוחץ על הכליה, באדרנל, זנב לבלב וגרורה בכבד. ה KI 67 קטן מ 0.5 .
    מתאימה לטפול ראדיואקטיבי בשוויץ, ולזריקות אך נאמר לי שמומלץ ביותר לעבור ניתוח שעשוי להביא להחלמה מלאה לאחר שמסירים את האיזורים הנגועים, כלומר כריתת זנב לבלב, חלק מהכליה או כליה שלמה לפי המצב ואת הטחול ואת האיזור הנגוע בכבד כמובן

    מעוניינת לשמוע את דעתכם לגבי האמור למעלה ואילו תופעות לוואי עשויות להיות לאחר כריתת האיברים שציינתי.

    אשמח לתגובה בהקדם

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידולים נוירואנדוקרינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידולים נוירואנדוקרינים - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    02/03/2011

    ניתוח הינו דרך הטיפול הטובה ביותר בגידולים נאורואנדוקרינים בדרגת ממאירות נמוכה. הטיפול בשוויץ הינו רק כאשר הניתוח אינו מסלק את כל המחלה או באם קיימת הישנות של המחלה. לא נראה לי שתהינה השפעות בתפקודך לאחר ניתוח להסרת הנגעים אשר ציינת.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו