צהבת חסימתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת חסימתית
    ריקי
    08/03/2011

    לרופאים היקרים שלום,
    אבי, בן 80, חולה סרטן קיבה גרורתי בכבד (מיולי 2009), ומקבל טיפול כימותרפי (הייתה הפסקה ארוכה של כחצי שנה ולאחר המשך טיפול נמצא כעת בהפסקה של 6 שבועות. לאחר חודש, ללא טיפול, החל גרד בגוף ובעקבותיו צהבת חסימתית, ללא חום ועם כאב נסבל שהולך וחוזר בצידי הבטן התחתונה. במהלך יומיים אשפוז במחלקה כירוגית, נלקחו בדיקות דם ואלו היו התוצאות:
    בילירובין כללי 7.17 בילורובין ישיר 4.28 אלק.פוספט 602 GOT ירד מ-140 ל-78 GPT ירד מ-133 ל-93 GGT ירד מ-921 ל-794 LDH תקין ואין עלייה בספירה הלבנה.

    בבדיקת US נצפו הממצאים הבאים:
    כבד אינו מוגדל, הרחבה בינונית של דרכי מרה תוך כבדיות, לא ניתן להדגים דרכי מרה חוץ כבדיות. כיס מרה עם אבנים.

    בצילום בטן - ללא ממצא פתלוגי.
    בצילום חזה - ללא תסנין, תפליט או גודש.
    לסיכום לא ניתן לקבוע את סיבת החסימה- אבן או לחץ מבחוץ.

    אודה אם תוכלו להשיב לי, מהי לדעתם יכולה להיות סיבת החסימה? ומהי הדרך לטפל בה?
    תודה מראש ושהקב"ה ייחזיר לכם טובה, על התמיכה וההבנה שאתם מעניקים לבאי הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת חסימתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת חסימתית

    פרופ' קוטן
    08/03/2011

    יש לבצע ביקת CT בשאלה של גוש בשער הכבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו