קרצינומה פפילרית בבלוטות לימפה בצוא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרצינומה פפילרית בבלוטות לימפה בצוא
    אסתי
    18/03/2011

    לפני 5 שנים עברתי כריתה של בלוטת המגן פלוס בלוטת לימפה אחת עקב גידול פפילרי, לפני חודש התגלה אצלי חזרה של המחלה בבלוטת לימפה בצוואר שגודלה 1.8 ס"מ, כמובן שאצטרך לעבור ניתוח, אמרו לי שאפשר לחכות חודש חודשיים וזה לא מאוד דחוף, אני רוצה לציין שאני מאוד מרגישה את כל הצד שבו יש את הבלוטה הנפוחה ואפילו מרגישה משיכה לצדדים, מה דעתכם האם באמת אפשר לחכות חודשיים? ומה דעתכם לגבי זה שאני מרגישה את המקום (וזה לא פסיכוסומטי)? אני עדיין מתלבטת אם לבצע את הניתוח באופן פרטי או בביח ציבורי ובעיקר בגלל טראומה איך שתפרו לי את הצוואר לפני 5 שנים, האם אני יכולה לדרוש בביח ציבורי שיכניסו פלסטיקאי לניתוח? ומה דעתכם לגבי ביח פרטי או ציבורי???

    שאלתי הרבה , אשמח לתשובתם
    תודה אסתי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרצינומה פפילרית בבלוטות לימפה בצוא - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    20/03/2011

    גידול פפילרי של בלוטות התריס הינו גידול איטי ואין חיפזון בניתוח.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו