אוקראין וסרטן הלבלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוקראין וסרטן הלבלב
    איציק
    20/03/2011

    שלום רב.
    לחמי אובחן גידול לא נתיח בראש הלבלב. השבוע אנו אמורים לקבל את תוצאות הביופסיה (אין אשליות לגבי הממצאים) ולהתחיל בתהליך של כימותרפיה.
    קראתי בפורומים שונים לגבי שילוב של אוקראין עם גמזר, הדעות שונות ולכן לא הצלחתי להבין ואשמח אם תוכלו לתת לי מידע עדכני לגבי יעילות השילוב.
    ד"ר ברנר כתב בפורום אחר (10/2007) :

    "בניסוי שנערך בבית-החולים האוניברסיטאי בקייב שבאוקראינה נמצא כי 76 אחוז מחולי סרטן הלבלב שטופלו באוקראין חיו שנה ויותר, לעומת 9.5 אחוזים בקבוצת הביקורת.
    במחקר דומה שנערך באוניברסיטת אולם (ULM) שבגרמניה, קיבלו חולי סרטן לבלב לא-נתיח אוקראין בלבד או אוקראין בשילוב עם גמזר והושוו לקבוצת חולים שקיבלו גמזר בלבד. בשתי הקבוצות שקיבלו אוקראין זמן החיות היה גבוה בהרבה (7.9 חודשים ו-10.4 חודשים בהתאמה) מאשר בקבוצה שקיבלה גמזר בלבד (5.2 חודש)."

    לעומת זאת כתב פרופ' קוטן (לפני כשבועיים) בתגובה לטיפול היפותרמיה ואוקראין:
    "אין לטיפולים הללו שום ערך בסרטן לבלב"

    אנא עזרתכם.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוקראין וסרטן הלבלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקראין וסרטן הלבלב - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    20/03/2011

    ניסיוני עם היפרתרמיה בסרטן לבלב הינו חיובי וכך גם הדיווחים ממרכזים רבים המטפלים בטכנולוגיה זו בסרטן לבלב. אוקראין איננה תרופת פלא אך מניסיוני יכולה להוסיף לטיפול בסרטן הלבלב.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו