מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבודים עצות..חוה שחוח31/03/2011
שלום רב .
אימי בת 52 חלתה לפני שנתיים וחצי בסרטן הקיבה
עברה ניתוח כריתה מלאה + סדרת טיפולי כימו והקרנות
נמצאת במעקב כל 3 חודשים אצל האונקלוג מטפל .
אימי סובלת גם ממחלה ראמטלוגית בשם סקלודרמה.
היא מטופלת כל חצי שנה במהלך שבוע שלם בקורטיזון וסטרואידים.
יש והיו לאמא קשריות בריאות עוד לפני שחלתה בסרטן,
בשנה האחרונה הקשריות החלו לגדול ולהתרבות דבר שגרם לחשד אולי אלו גרורות או שזה מהמחלה הראומטלוגית .
אמא עברה בחודש אוגוסוט פט סיטי שיצא תקין ולא היו כלל קליטות פתולוגיות של הקשריות בריאות שאז כבר היה את התרבות והגדילה
בסיטי האחרוון שביצעה לפני חודש ללא חומר ניגוד נרשם שיש התרבות של קשריות מסוג NON- SOLID .
לכן היא הופנתה לביופסיה של הריאות ..
התוצאות הם :
1) במשטחים נצפו לימפוציטים , גרעינים חשופים מאקרופגים פולמונריים ותאים אפיתליאלים קובודיאלים שפירים קרוב לוודאי ממקרו אלבאולרי , אין תאים ממאירים.
2) התקבלו בסליין 3 פיסות אפורות זעירות וחוטיות באורך 0.1 -0.7 ס"מ
פיסות זעירות של רקמת ריאה חלקן ללא פרטים לציון וחלקן עם התעבות פיברותית של הנדיות כלי דם שנכללו בדגימות בגדר תקין אין ממאירות.
אמא אמרה לעבור ביופסיה בניתוח אם פתיחת בטן על מנת לבדוק לעמוק את הנושא . האם יוכל היות מצב שבו בביופסה הזו יגדלו שזה כן סרטני ? לעומת זה שביופסה של המחט יצא שאין ממאירות .
הנודלים קיימים כבר כמעט שנה שכול פעם מתרבים וגדלים הגדול מבניהם 7 מ"מ
האם לדעתך אם זה היה סרטני הוא כבר במהלך שנה שלמה היה אמור לשלוח גרורות ? אבודים עצות כבר אמא מיואשת אשמח אם תכווני אותנו
תודה על הכול
תודה רבה ויום טובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבודים עצות.. - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/04/2011הגם שלא השתנו בצורה דרמטית - הנגעים חשודים לגרורות. צריך לחזור על הבדיקות בעוד זמן ולשקול ביופסיה. אם אכן מד8ובר בגרורות - זה מצב רציני וחשוך מרפא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור
חוה01/04/2011התשובה שלך לא ממש ברורההה לי
אשמח אם תפרט לי יותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבודים עצות.. - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/04/2011ביתר פירוט: הממצאים הלכו וגדלו והתרבו. אפשרות אחת - קשורות למחלת הקולגן. אפשרות שניה - גרורות מסרטן הקיבה.
הביופסיה צפויה לתת תשובה לחוסר וודאות זו. אם מדובר בגרורות - מדובר במצב רציני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה..
חוה01/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

