תרופות ביולוגיות וניתוח כריתה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופות ביולוגיות וניתוח כריתה
    גיתית סלע
    17/04/2011

    שלום רב.
    לחמותי יש גידול סרטני של המעי הגס (8 ס"מ לערך).
    לאחר עליה במרקרים (CEA=8) הוחלט על ניתוח כריתה ולאחר מכן סטומה.
    המלצת האונקולוג המטפל היא כימו' בשילוב תרופות ביולוגיות. בעברה קיבלה אבסטין בקו הראשון והשני.
    אנו מעדיפים להימנע מניתוח אלא אם הוא מוצא אחרון. מהי התרשמותך? אכן מדובר במוצא אחרון?
    אלו תרופות ביולוגיות נוספות יש היום מלבד האבסטין אשר לא ממש סייע לה?
    האם ישנה אפשרות לנבא את הצלחתן (היחסית) מראש?
    גיתית סלע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ביולוגיות וניתוח כריתה - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    17/04/2011

    שלום גיתית,
    מכיון שפרטי המקרה לא מוכרים די הצורך ההחלטה לגבי ניתוח היא לשקול דעת הרופא המטפל.
    טיפולים ביולוגיים נוספים הם ארביטוקס או וקטיביקס שפעילותם זהה אולם החברה המשווקת שונה. ואכן בהתקדמות קו הטיפול הבא הוא בשלוב אחת מהן.
    התרופה הראתה יעילות בהעדר מוטציה ב KRAS ולכן לפני רשום התרופה יש לשלול מוטציה בגן זה.
    רפואה שלמה,
    דר' כץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו