pet c.t. למעקב סרטן שד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • pet c.t. למעקב סרטן שד
    מירה
    26/04/2011

    בת 60. כריתה בצד ימין מסטקטומי ,לפני 20 שנה. 17 שנים רגיעה.חזרה של הגידול באינטרנאל ממרי,לפני כ4 שנים.טיפול בכימו' ובהקרנות.בשלש השנים האחרונות טיפול בכדור טאמוקסיפן ולפני מספר חדשים-מעבר לפאמרה.
    בבדיקה האחרונה(pet c.t.):- איןלזהות מוקדים של קליטה מוגברת פתולוגית.
    -קליטת יתר שתועדה באנטרום הקיבה בבדיקה הקודמת נסוגה מ7.5 suv max ל-3.6 .
    -בc.t. של ה-pet/c.t זוהה נגע סקלירוטי זעיר בסקרום ללא שינוי וללא קליטת יתר,קרוב לודאי,מדובר באי עצם.
    -הממצא באנטרום של הקיבה מתאים לתהליך דלקתי.
    אין עדות למחלה ממארת פעילה.

    ואני שואלת:
    א.מהו הנגע הסקלירוטי בסקרום?! משערים שהוא אי עצם?!
    ב.האם יש קשר בין הנגע הנ"ל ובין קליטת היתר באנטרום הקיבה?
    ג.האם משמעות המונח 'נגע' בבדיקה זו הוא גידול סרטני או לא?

    האם יש מקום לדאגה?
    בתודה ובהערכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    pet c.t. למעקב סרטן שד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • pet c.t. למעקב סרטן שד - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    א. אי סקלרוטי - ממצא אקראי שפיר חסר משמעות כלשהי
    ב. לא
    ג. נגע - זה לא בהכרח גידול ממאיר, כל ממצא שהוא יכול להיקרא נגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו