סרטן שחלות גרורתי.כמותרפיה גמזר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שחלות גרורתי.כמותרפיה גמזר?
    ורד
    28/04/2011

    אובחנתי לפני שנתיים וחצי, קיבלתי טקסול/קרבו; קרבו לבד, ולפני שלושה חודשים דוקסיל (חצי קורס). הדוקסיל לא עזר, ולהיפך, הגרורות גדלו במקצת. תופעות הלואי היו קשות מאד, ולמעשה אני עדיין מתאוששת מהן. היום שלומי טוב, ניזונה ויוצאת ואין לי כאבים - מעולם לא היו י. עתה מוצע לי לנסות גמזר, אולם כל המידע שאספתי עליו מנבא תגובות קשות וארוכות טווח , ולא ריפוי או איכות חיים. הארכת החיים המקווה אינה משמעותית. אם זה הסיכוי, אני שוקלת להפסיק כל טיפול, ולקוות לטוב.
    האם אפשר לחיות עם גידולים בגוף ? האם באמת אין תרופה מחוץ לכימו הנורא? אני יודעת שכל אחד מגיב אחרת, ובכל זאת, האם יש נסיון לפיו אנשים ממשיכים לחיות בלי כמותרפיה? אני בת שמונים, ואין לי מחלות אחרות.
    עוד שאלה: מה זה "טיפול תומך" בהקשר הנ'ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שחלות גרורתי.כמותרפיה גמזר? - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    02/05/2011

    הטיפול בגמזר אינו קשה ולפחות במחזורי הטיפול הראשונים תופעות הלוואי די מעטות. לכן ממליץ לנסות טיפול זה.
    ד"ריוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו