מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה אל פרופ' קוטן סרטן שחלות גרורתורד04/05/2011
סרטן שחלות גרורתי
11אובחנתי לפני שנתיים וחצי, קיבלתי טקסול/קרבו; קרבו לבד, ולפני שלושה חודשים דוקסיל (חצי מהסידרה).. הדוקסיל לא עזר, ולהיפך, הגרורות . תופעות הלואי היו קשות מאד, ולמעשה אני עדיין בהתאוששות מהן. היום שלומי טוב, ניזונה ויוצאת ואין לי כאבים - מעולם לא היו לי. עתה מוצע לי לנסות גמזר, אולם כל המידע שאספתי עליו מנבא תגובות קשות וארוכות טווח , ולא ריפוי או איכות חיים. הארכת החיים המקווה אינה משמעותית. אם זה הסיכוי, אני שוקלת להפסיק כל טיפול, ולקוות לטוב.
האם אפשר לחיות עם גידולים בגוף ? האם באמת אין תרופה מחוץ לכימו הנורא? אני יודעת שכל אחד מגיב אחרת, ובכל זאת, האם יש נסיון לפיו אנשים ממשיכים לחיות בלי כמותרפיה? אני בת שמונים, ואין לי מחלות אחרות. אני בת 80.
עוד שאלה: מה זה "טיפול תומך" בהקשר הנ'ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה אל פרופ' קוטן סרטן שחלות גרורת - תגובה
פרופ` אברהם קוטן04/05/2011אני מציע בכ"ז לנסות הטיפול בגמזר (גמציטבין) - שכן יש סיכוי לתגובה. פרט לכך, ניתן לשקול טפול ע"י התכשיר טופותקאן, שגם לו פעילות בסרטן שחלות. לצערי ללא טיפול המצב עלול להדרדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה דומה
הילי08/05/2011תאורטית - סטטיסטית הכימו אמור לתת לו חודש או חודשיים נוספים אולם הוא סובל נורא מהכימו ומרגיש מאד סביר ללא. אז מה הטעם להעביר אותו ייסורים שבסופם יהיה לו זמן מועט להינות, אם בכלל, כי רק ההתאוששות לוקחת לו לפחות חודשיים. אתה ממליץ לנסות את הכימו כי אולי זה יעזור. אתה להארכת חיים ? האם מחיר הסבל שווה בכלל? ומה עם איכות החיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה דומה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ09/05/2011שלום אליזבת
את שואלת שאלה נכונה. והתשובה היא שתלוי בסוג הסרטן והסיכוי של המחלה להגיב לכמותרפיה. במקרה זה כדאי לנהל שיחה פתוחה עם האונקולוג המטפל ולהחליט עימו מה סיכויי התגובה לצורך הארכת תוחלת חיים מול איכות חיים. אילו שתי המטרות ששואפים להשיג בטיפול בחולה עם מחלה גרורתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

