דחווווף אנא עיזרו לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחווווף אנא עיזרו לי
    גלית
    05/05/2011

    שלום
    אחי חלה לפני כשנה וחצי בסרטן מעי הגס,הוא עבר טיפולים וניתוח להוצאת הגידול.לאחר תקופה קצרה התבשרנו שהמחלה שבה והפעם יש לו גרורות באגן וגרורה ביד ימין.
    הוא עבר סדרת טיפולים וסיים אותה שלאחריה הוא עבר בדיקת דם והיא הראתה שהתאים הסרטניים גדלו.לצערי אחי מאושפז כעשרה ימים עם חום ובעצם שאלתי היא האם ייתכן שלא יעלו על מוקד הבעיה הגורם לחום???? גם כך חלה החמרה במצבו ואנו המשפחה נואשים!!! מה עלינו לעשות? אני חוששת שזו טעות ואני לא רוצה שאחי יישלם על כך בנתיים ממלאים אותו באנטיביטיקה וללא הועיל.
    אם לדעתכם זה מצב תקין ארצה לשמוע ואם לא מה עלינו לעשות??? האם להעבירו לבית חולים אחר???
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחווווף אנא עיזרו לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחווווף אנא עיזרו לי - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    06/05/2011

    על פי תיאורך, אחיך סובל לצערי ממחלה מתקדמת גרורתית, ומטרת הטיפול האונקולוגי היא להקל, להאריך חיים אך לא נראה שניתן לרפא אותו. במצבים שכאלה עלול להתפתח זיהום הגורם לחום והמטופל ע"י אנטיביוטיקה. אני מציע שתיפגשו לשיחה עם הצוות המטפל אשר יסביר לכם שוב את מצהב העניינים. אינני חושב שיש הצדקה לקחת אותו לבי"ח אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו